بین الملل

پیشنهاد روزنامه اسپانیایی برای سفر به ایران

روزنامه اسپانیایی پراتیراج به ایران توصیه کرد که هنگام خواب کورونا سفر کند.

به گزارش پرتال پارسی ، روزنامه اسپانیایی La Vanguardia مکانهایی را برای سفر به پانادمی کورنا پیشنهاد کرد و برای تهیه این لیست جالب ، به دست افرادی رسید که به سبک مارکوپولو زندگی می کردند یا به 193 کشور جهان سفر کرده بودند. مشترک.

خورخه سانچز یکی از سه گردشگر اسپانیایی است که به پنج قاره و 193 کشور جهان از جمله ایران ، تاج محل در هند ، کامچاتکا در روسیه و قدس به عنوان بهترین گزینه توریستی سفر کرده است. وی گفت: “ایران کشوری شگفت انگیز با سابقه چندین هزار ساله و جذاب ترین و وفادارترین مردم جهان است.”

سانچز 49 سال است که توریستی است و آخرین کشوری بود که سومالی قبل از شیوع تاج ویروس از آن بازدید کرد.

La Vanguardia چهارمین روزنامه محبوب اسپانیا است که براساس تجربه دو گردشگر دیگر که در همان مسیری که خورخه سانچز طی می کنند ، همه گیر کورونا را در مورد سایر مناطق گردشگری که بیشترین تأثیر را بر روی گردشگران گذاشته اند ، ارائه می دهد. بیشتر کشورهایی که توسط این سه ماجراجو ذکر شده اند ، در لیست جاذبه های توریستی یا جاذبه های گردشگری عمومی نادر هستند. مانند سانا ، پایتخت یمن ، علی رغم درگیری ها و جنگ ها ، مکان ویژه ای برای این گردشگران بوده است ، یا کنگو ، کشوری با پیشرفت سیاسی و اتیوپی بزرگ با قدیمی ترین قبایل انسانی و حتی یک چاپخانه در شهر متروک و وحشیانه گادامز در وسط بیابان لیبی.

سایر مقصد پیشنهادی: تونس ، مغولستان ، واحه (نقاط سبز در وسط بیابان) ، تونس ، الجزایر و سارایوو (بوسنی و هرزگوین) ، بولیوی ، فلورانس (ایتالیا) و استراسبورگ (فرانسه) ، آلاسکا و قطب جنوب.

شیوع coronavirus متوقف شده است و بسیاری از حوادث گردشگری را جایگزین آن کرده است. از طرف دیگر ، بسیاری از کشورها هنوز تصمیم قطعی برای بازگشایی مرزهای خود را با توریست های بین المللی اتخاذ نکرده اند یا اقدامات سختگیری در قبال پذیرش اتباع بیگانه اتخاذ نکرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا