پیام تسلیت ولایتی در پی شهادت سید هاشم صفی الدین

پیام تسلیت ولایتی در پی شهادت سید هاشم صفی الدین

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار پیامی شهادت سید هاشم صفی الدین از رهبران حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش پرتال پارسی متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت عالم مجاهد و شجاع سید هاشم صفی الدین  از رهبران برجسته حزب الله لبنان نماد ایستادگی و مقاومت که تمام عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با استکبار و ظلم و ستم این ظالمان تاریخ و آزادی قدس شریف و دفاع از آرمان های اسلام و مردم مظلوم فلسطین صرف نمود موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

این شهید عالی مقام و مجاهد فی سبیل الله مبارزی واقعی شجاع و مخلص بود و نقش بسیار موثری در ظلم ستیزی و مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و سربلندی و اقتدار جبهه مقاومت و اسلام ایفا نمود.

رژیم صهیونیستی با این جنایات و ترورهای ناجوانمردانه گمان می کند که می توان درخت تنومند مقاومت را از پای دربیاورد ولی آنها نمی دانند که شهادت هر یک از این فرماندهان و رهبران شجاع مقاومت ایمان و اعتقاد به این راه پر افتخار و نورانی را  قوی تر و ریشه دار تر خواهد کرد .

بی تردید راه این شهید سید هاشم صفی الدین و تمام شهدای مقاومت در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی ادامه خواهد داشت و به لطف الهی مقاومت مستحکم تر از قبل خواهد شد و آرمان و راه این مجاهد فی سبیل الله و جبهه مقاومت  قدرتمند تر و با عزمی راسخ تر ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت آن عزیز و مجاهد خستگی ناپذیر سید هاشم صفی الدین  را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج) ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدّ ظله العالی) جهان اسلام جبهه مقاومت ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا