اقتصادی

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند/ با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با آنا

کارشناس فوتبال کشورمان: «پرسپولیس» در صدر جدول است اما خوب بازی نمی کند.

اسماعیل هلالی درباره بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: دو نیمه متفاوت این دیدار بود. در نیمه اول شرایط چندان پیش نرفت و سرعت بازی پایین بود اما در نیمه دوم با آمدن شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس شرایط بهتر شد. پرسپولیس در این بازی با دو مهاجم بازی کرد و اوضاع تغییر کرد. در نیمه دوم پرسپولیس چندین موقعیت برای گلزنی داشت اما شیخ دیابات موفق شد تنها یک گل به ثمر برساند. اگرچه این دیدار با پیروزی «پرسپولیس» به پایان رسید، اما فکر می کنم این تیم هنوز برای رسیدن به اهدافش جای کار دارد. اگر قرار بود این تیم در این شرایط به مصاف مدعیان لیگ برود، قطعا کار سختی است.

** پرسپولیس ایده آل بازی نمی کند

کارشناس فوتبال کشورمان: تیم «مس کرمان» پس از سال ها اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و بسیاری از استانداردهای کاندیداها را رعایت نمی کند. در این شرایط پرسپولیس نتوانست بیش از یک گل به این تیم بزند. فکر می کنم دیدار با مدعیان در بازی های آینده به خصوص در لیگ برتر دشوارتر باشد. موردی است که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما نمی دانم چرا این تیم پنج هفته است خوب بازی نمی کند.

**در این صورت پرسپولیس به عقب می رود نه جلو

وی تاکید کرد: در بازی های پرسپولیس اشتیاق لازم را از سوی بازیکنان نمی بینم و ممکن است این موضوع در آینده مشکل ساز شود. بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان تنها 10 دقیقه فوتبال بازی کردند. کارکنان فنی باید گروه را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنند، نقاط ضعف آنها را پیدا کنند و روی آنها کار کنند. فکر می کنم پرسپولیس با این شرایط به جای جلو دادن، عقب کار می کند.

**بهترین بازیکن لیگ گیج است

وی خاطرنشان کرد: الان بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بازیکن توانمندی است اما کارش را خوب بلد نیست و گیج بازی می کند اگر به این بازیکن فرصت بدهند که کارش را خوب انجام دهد و به او برنامه بدهند چون زیاد دارد. از فرصت ها این، اما با توجه به اینکه این بازیکن بیشترین پاس را در دوره انجام داده، گیج می شود و بازی می کند. امیدوارم کادر فنی برنامه ریزی بیشتری داشته باشد و عملکرد بازیکنان را به دقت تحلیل کند وگرنه با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. البته تیم های حریف منتظر نمی مانند و در نیمه اول به پرسپولیس گل می زنند و کار سختی خواهد بود.

** تعلیق لیگ برای پرسپولیس بد است

هلالی تعطیلی را به ضرر پرسپولیس دانست و گفت: پرسپولیس بهترین تیم جدول است. در چنین شرایطی طبیعی است که محرومیت و وقفه گریبانگیر این تیم شود. این استراحت برای تیم هایی استفاده می شود که وضعیت خوبی ندارند و مصدومیت های زیادی دارند. البته من مخالف تعطیلی لیگ هستم، مگر اینکه بازیکنان ایرانی زیادی در تیم ملی بازی کنند، بنابراین باید 16 تیم تعطیل شود. بیشتر تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند و بازیکنان داخلی فرصت کمی برای بازی دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا