اقتصادی

پرداخت کارمندان پزشکی و جزئیات اشتغال / استخدام 3000 پرسنل جدید در ماه های آینده

رئیس سازمان بودجه برنامه اعلام کرد که در ماه های آینده حدود 3000 کارمند جدید را در وزارت بهداشت استخدام خواهد کرد.

به گزارش پرتال پارسی ، محمدباقر نوبخت در مصاحبه ای درباره وضعیت کادر پزشکی در صفحه اینستاگرام خود ، سؤالات مطرح شده در رابطه با پرداخت غیر طبیعی کارمندان وزارت بهداشت را بیان کرد: در ابتدای ماه مارس 50٪ به اضافه موارد دیگر در این فصل اضافه می شود و روش پرداخت فوق برای خدمات ارزشمند کورونا آماده است و به زودی پرداخت می شود.

وی همچنین در مورد آزمون استخدامی برای استخدام کارمندان جدید و تغییر وضعیت کارمندان شرکت و کارمندان پیمانکاری گفت: تا پایان اردیبهشت سال گذشته 4000 نفر که در آزمون استخدامی قرار گرفته اند باید برای بقیه توانایی آزمون استخدام استفاده شوند. انجام شد ” ارائه شده

“اخیراً ، ما 2280 قرارداد استخدام و 3،000 مورد دیگر را امضا کرده ایم. ما در طولانی مدت بودجه و استخدام خواهیم کرد در ماه های آینده پس از انجام تحقیقات لازم.”

به گفته وی ، این واحدهای پیمانکاری از بین افرادی که سهمیه آزمون قبلی را کسب کرده اند ، انتخاب می شوند.

رئیس سازوکار بودجه برنامه یادآور شد: اشتغال در نظام سلامت ملی متناسب با ساخت این بخش نیست و ما به طور پیوسته در تلاش هستیم تا اشتغال را در بخش ملی بهداشت گسترش دهیم. علت

وی گفت: “تغییر موقعیت آنها غیرممکن است زیرا کارمندان یک شرکت کارگر هیچگونه ارتباط اشتغال با وزارت بهداشت ، کار و رفاه ندارند و در صورت پذیرش در آزمون استخدامی رقابتی ، امکان جذب آنها وجود دارد. ”

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کارمندان پیمانکار نظام سلامت ملی از حداکثر 80 درصد امتیازات مندرج در فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند شده و تحقیقات لازم را توسط کارمندان شرکت وزارت بهداشت انجام می دهند. در برابر انجام می شود آنها خانه ندارند ، باید اقدامات لازم را انجام دهند.

نوبکت با اشاره به سهمیه 1 میلیارد تومانی امسال برای تراز بازنشستگی ، گفت: همچنین 130 میلیون تومان به عنوان بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: موضوعات و کاستی های موجود در این بخش مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم بلافاصله با نمایندگان دستگاه های ذیربط در بخش بهداشت گرفته می شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا