سلامت و تندرستی

وضعیت کرونایی اراک قرمز شد/افزایش 4 برابری فوتی‌های کرونایی در استان مرکزی

پرتال پارسی / مرکز استاندار مرکزی با بیان اینکه ودکا بار دیگر به شکل تاج قرمز بود ، گفت: محدودیت هایی در اراک ، خمینی ، آشتیان ، ساوه ، زرندیه و دهلی به دلیل شرایطی که مانع از سرخ شدن سایر شهرهای در معرض خطر بود ، وجود داشت. “فردا صبح استفاده خواهد شد.

سید علی آگازاده روز شنبه ، 5 آوریل ، در مقر استان مرکزی کرندی گفت: در مورد ویروس های جهش یافته. “کرونا این رفتار را کاملاً نامطلوب دانست.

وی افزود: طبق اعلام ستاد تاج ملی ، امروز 14 فروردین ماه شهر اراک به عنوان شهر سرخ اعلام شد و در روزهای آینده چندین شهر دیگر قرمز می شود که این یک بار سنگین برای مردم ، پزشکی خواهد بود کارمندان و سایر دستگاه های اجرایی استان. “خواهد بود.

فرماندار گفت: “چندین هشدار و هشدار برای اجرای پروتکل های بهداشتی داده شده است و اگر استانداردهای بهداشتی رعایت نشود ، مجبور خواهیم شد محدودیت ها و ممنوعیت های بیشتری اعمال کنیم و اکنون این محدودیت ها دوباره احیا شده اند. «

آگازاده گفت: از فردا صبح محدودیت هایی در شهرستان های اراک ، ساوه ، خمینی ، دلیدجان ، آشتیان و زرندیه اعمال می شود و در این راستا 2 ، 3 و 4 گروه حرفه ای ، مقدسات ، اتاق های پذیرایی ، اجتماعات ، نماز جمعه در این مناطق باید رعایت شود. استانداران باید از نزدیک بر اجرای این محدودیت ها نظارت کرده و این پروتکل ها را اجرا کنند تا شاهد افزایش محدودیت ها در ماه مبارک رمضان نباشند.

وی در ادامه گفت که باید طرح سپاه برای شهید سلیمانی با جدیت بیشتری اجرا و به مرحله جدیدی منتقل شود. در این حالت دفاتر باید با نیمی از ظرفیت به کار خود ادامه دهند و در استان حرکت وسایل نقلیه غیر محلی ممنوع است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اقیم ها باید در این شهرها تحت نظارت ویژه باشند. این محدودیت باید طی دو هفته آینده به خوبی اجرا و مدیریت شود.

آگازاد گفت: “هفته گذشته ، تعداد بیماران نسبت به هفته اول آوریل دو برابر شد ، تعداد بستری شدن در بیمارستان بیش از 100٪ افزایش یافت و تعداد مرگ و میر نیز چهار برابر شد ، که این یک آمار بسیار نگران کننده است.” «

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا