اقتصادی

وزیر صمت از توسعه نیروگاه “میل نادر” سیستان خبر داد

پرتال پارسی/سیستان و بلوچستان وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نیروگاه بادی میل نادر ثروت بزرگی است که با همکاری وزارت نیرو اقداماتی برای توسعه آن انجام خواهیم داد.

عباس علی‌آبادی امروز پنجشنبه 13 آنلاین در حاشیه بازدید از منطقه ویژه انرژی میل نادر شهرستان نیمروز افزود: از زمانی که این نیروگاه بادی تأسیس شده تاکنون نزدیک به ۵۱ میلیون لیتر گازوئیل صرفه‌جویی صورت‌ گرفته که عدد بزرگی است.

وی افزود: این ظرفیت در طول عمر ۱۰ ساله این نیروگاه بادی ثروت عظیمی ایجاد می‌کند که اگر ما بتوانیم ظرفیت این ۵۰ مگابایت را به ۴۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت ارتقا دهیم؛ بازگشت سرمایه بهتر قابل ملموس خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: نیروگاه بادی میل نادر ثروت بزرگی است که مستمر خواهد بود و می‌تواند برای سیستان و بلوچستان برکات زیادی داشته باشد.

وی اظهار کرد: کار ما در این مرحله جذب سرمایه‌گذار است، به شرکت‌های معدنی که همراه ما هستند توصیه و ابلاغ می‌کنیم که برای تأمین انرژی موردنیاز که مورد تأیید رئیس‌جمهور هست اقدام کنند، این کار را با همکاری وزارت نیرو انجام خواهیم داد تا بتوانیم در توسعه نیروگاه گام برداریم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا