ورزش و نشاط

ورزشگاه آزادی میزبان احتمالی دیدار پرسپولیس – پیکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه و از ساعت ۱۸ به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه تیم پیکان در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) از حریفان خود میزبانی می‌کند، به دلیل بی برنامگی سازمان لیگ و تعویق مداوم مسابقات لیگ برتر در هفته‌های اخیر، مدیران ورزشگاه دستگردی با این تفکر که دیدار بعدی تیم پیکان با مس رفسنجان و در تاریخ ششم آبان ماه خواهد بود، زمین چمن این ورزشگاه را مورد ترمیم قرار دادند و طبق شنیده‌ها تا قبل از پنجم آبان ماه نیز این زمین قابل استفاده نخواهد بود.

با این حال و با توجه به اینکه ورزشگاه‌های دیگر استان تهران از جمله تختی و شهر قدس هم شرایط خوبی ندارند، از ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شود. لازم به ذکر است که در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های پرسپولیس و پیکان هم چنین اتفاقی رخ داده بود و به دلیل حضور هواداران در ورزشگاه و در حالی که پیکان میزبان بازی بود دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی ممانعت به عمل آمد.

همچنین باید دید با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه می‌تواند در دو روز متوالی میزبان دیدارهای پیکان – پرسپولیس و استقلال – هوادار باشد یا خیر.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا