رویدادها و حوادث

وجود ۲۴ فروند بالگرد امدادی در کشور/ نیاز گیلان به بالگرد دوم

پرتال پارسی / گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تعداد بالگردهای امداد و نجات در این کشور را 24 فروند برآورد کرد و گفت: “قرارداد خرید هواپیمای جدید منعقد شده و مابقی آن خریداری خواهد شد.”

کریم همتی در گفت وگو با پرتال پارسی ، در بازدید از اردوگاه چاف لنگرود اظهار داشت: ایجاد و تقویت اردوگاه های آموزشی یکی از اصلی ترین استراتژی های جمعیت هلال احمر است و وی یک واحد زیربنایی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اردوگاه چاف محل آموزش کشور بوده است که در سال های اخیر با کمبود محبت روبرو شده است ، گفت: با تقویت زیرساخت های موجود ، برنامه های آموزشی استانی و کشویی را در این اردوگاه انجام می دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه همه مناطق استان گیلان قادر به پیاده روی نیستند خاطرنشان کرد: استفاده از تانک های بالگرد یکی از محورهای اصلی امداد و نجات جمعیت هلال احمر است ، اکنون در شرق هستیم گیلان و غرب مازندران.

همتی با بیان اینکه غرب گیلان به بالگرد کمک دوم احتیاج دارد ، افزود: تهیه پدهای بالگرد و آشیانه های مناسب یکی از نیازهایی است که با حمایت مردم هلال احمر و استانداری برنامه ریزی کرده ایم. بالگردهای خریداری شده و تعمیرات اساسی قسمت غربی گیلان را تحت پوشش قرار داده اند.

گیلاندا با اشاره به افتتاح انبارها و پایگاه های هلال احمر و رساندن کمک ها گفت: “ما در تلاش هستیم تا از فرصت های استان برای آموزش جوانان و مردم برای شرکت در حوادث و حوادث نهایت استفاده را ببریم. کمترین زمان ، بنابراین تقویت انبارها و وسایل نقلیه و استفاده از تجهیزات نجات به روز در دستور کار قرار دارد که پس از مدیر جمعیت هلال احمر استان می توان به آن رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر تعداد بالگردهای امدادی کشور را 24 فروند برآورد کرد و گفت: “ما به هفت فروند بالگرد جدید احتیاج داریم که یکی از آنها با قرارداد انجام می شود و مابقی نیز به نوبت خریداری می شود.

وی در مورد توزیع بالگرد در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق دورافتاده و غیرمسکونی افزود: بالگردها پس از یک تعمیر اساسی انجام می شود و در اختیار مردم هلال احمر استان ها قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا