اقتصادی

وجود فقر در مناطق معدنی خلاف توسعه متوازن است‌

پرتال پارسی / کرمان وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: “ما خواهان رونق و توسعه پایدار منابع طبیعی کشور مانند نفت و میدان ها هستیم و البته فقر در مناطقی که شرکت های بزرگ معدنی ، صنعتی و نفتی فعالیت می کنند مخالف توسعه است. . »

“علیرضا رزم حسینی” امروز ، 10 ژوئن ، در نشست با فعالان اقتصادی و رهبران در منوجان ، وضعیت دشوار ناشی از جنگ اقتصادی دشمن و شروع بیماری عروق بیماری کرونا قلب را برجسته کرد.

وی با اشاره به افزایش 2 درصدی تولید صنعتی در سال جاری افزود: “تحول معدنی کشور با طرح آزادسازی معادن زندان از دیگر اقدامات انجام شده در آن شرایط سخت بود.”

مقامات ملی خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم تقویت ظرفیت ملی برای به حداکثر رساندن مشارکت در انتخابات آینده گفت: “هر رای گیری در انتخابات 28 ژوئن در ایران موجب تقویت قدرت ملی و نظام جمهوری اسلامی و همچنین توسعه کشور در حوزه های مختلف اقتصادی

وی با اشاره به پتانسیل پایین برنامه های مانوجان و کاله گنج گفت که حضور شرکت های بزرگ استخراج معادن در منطقه در توسعه این برنامه ها تأثیرگذار است و افزود: “ما منابع طبیعی کشور مانند نفت و گاز را می خواهیم. ، برای پایداری. و البته وجود فقر در مناطقی که شرکت های بزرگ معدنی ، صنعتی و نفتی فعالیت می کنند با توسعه مغایرت دارد.

رزم حسینی با اشاره به پروژه های اقتصادی خاص که در مناطق مختلف استان کرمان به ویژه در شهرهای کاله گنج و منوجان تفاوت زیادی ایجاد کرده است ، اظهار داشت: بهترین شرکت ها نقش توسعه خود را در قالب یک برنامه اقتصادی روشن در کرمان ایفا می کنند استان خوب کار کرده است و ما معتقدیم که توانمند سازی افراد ، به ویژه افراد در مناطق خاص و محدود ، نه تنها نقش دانشگاه ها و شرکت های معدنی را بازی می کند ، بلکه آنها را از طریق آموزش ، مشاغل کوچک و متوسط ​​و مسکن و هدایت سرمایه های منطقه ای نیز توانمند می کند. ایجاد. رشد و توسعه همه جانبه غیرممکن است.

وی کار واحدهای اقتصادی فردی را برای توسعه متوازن در مناطق محروم ستود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا