فرهنگ و هنر

واکنش نرگس آبیار به «خانواده‌ی آقای هاشمی»

نرگس آبیار کارگردان فیلم در تماشاخانه سنگلایی به تماشای نمایش “خانواده آقای هاشمی” نشست.

به گزارش پرتال پارسی ، تئاتر سنگلج به نقل از روابط عمومی ، این فیلمساز عصر یکشنبه 23 خرداد برای تماشای اجرای نمایش “خانواده آقای هاشمی” به کارگردانی علی هاشمی نشست.

آبیار کروندا با ابراز خرسندی از روی صحنه آمدن این نمایش ، درباره توانایی تیم اجرایی و بازیگران نمایش اظهار نظر کرد و افزود: این روزها گروه با هم بودند و یک اجرای زیبا ، صحنه ای با داستانهای خوب ایرانی را به ارمغان آوردند “

این نمایش توسط علی عامل هاشمی نوشته و اجرا شده است و برادر دیگر حادمی ، هادی عامل هاشمی ، برادرش را به عنوان تهیه کننده و مشاور کارگردان همراهی می کند.

داستان این نمایش درباره خانواده ای است که یک سال پس از مرگ مادرشان می گذرد. نیمی از این خانواده به تعزیه خوانی مشغول هستند و نیمی دیگر به نمایش های ایرانی مشغول هستند و از آن لذت می برند. پدر این خانواده درگذشت و اکنون ، یک سال پس از مرگ مادرش ، ماجراهایی با آنها اتفاق می افتد و

این نمایش شامل اشاراتی است به ماجراهای آقای هاشمی ، خانواده های کازرونی که وقایع آنها در کتاب اجتماعی مدرسه ما رخ داده و خانواده برادران هاشمی (بازیگران تئاتر ایران) ، زیرا خانواده این نمایش هستند.

نمایش کمدی “خانواده آقای هاشمی” با بازی مسعود حجازی آنلاین ، هادی عامل ، فهیمه باروتچی ، علی عامل هاشمی ، بهادر اورئی ، سینا رازگی ، سالار داریاموج ، فرش گاسمپور ، یاسمن رضازاده روی صحنه می رود.

این نمایش عصر پنجشنبه 11 ژوئن با مشارکت هدایت هاشمی به نمایش در آمد و هر روز به جز شنبه در تماشاخانه سنگلایی ساعت 19:15 اجرا می شود. بلیط های نمایش در تیوال به فروش می رسند. سایت اینترنتی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا