بین الملل

واکنش جبهه دموکراتیک فلسطین به اظهارات نتانیاهو درباره توقف شهرک سازی در ازای عادی سازی روابط

جبهه دموکراتیک سازمان آزادیبخش فلسطین اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف شهرک سازی به منظور عادی سازی روابط با کشورهای عربی را استکبار و بی توجهی به خرد عربی دانست.

به گزارش پرتال پارسی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این جبهه در بیانیه خود اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی سازی روابط را غرور بی حد و حصر و بی اعتنایی به خرد عربی اعلام کرد.

جبهه دموکراتیک فلسطین در ادامه اعلام کرد که اعلام عادی سازی نتانیاهو با عربستان به دلیل به تعویق افتادن شهرک سازی، همان اعلام عادی سازی با امارات و امضای توافق ابراهیم است. [توافق نامه های عادی سازی با کشورهای عربی] اما خیلی سریع، به ویژه پس از تبدیل شدن به عامل ایجاد دولت جدید رژیم صهیونیستی، با گروه های مذهبی و فاشیستی همراه شد تا کرانه باختری را به طور کامل الحاق کند، مردم فلسطین را محاصره کند و شهرک سازی را دور بزند و نشست. از نو.

جبهه دموکراتیک در حالی ادامه داد که نتانیاهو دروغ ها و داستان های وحشتناک خود را با ذهنیت آشکار استعماری، فاشیستی و نژادپرستانه تکرار می کرد که جهان عرب را تنها به عنوان سکویی برای غارت منابع و تقویت موقعیت رژیم صهیونیستی در اتحاد خود می بیند. هژمونی آمریکا می بیند; او خرد عرب را نادیده می گیرد و رهبران عرب را تحقیر می کند.

این بیانیه با کشتار، اعدام، خونریزی، مصادره اراضی و تحقیر مردم فلسطین از کشورهای عربی که در پاسخ به دروغ ها و خواسته های نتانیاهو با رژیم غاصب صهیونیستی و دولت بعدی آن سازش کردند، ادامه دارد.

این جبهه در پایان بیانیه خود اعلام کرد: مردم ما که در مقاومت همه جانبه انتخاب خود را انجام داده اند، به خوبی ماهیت دولت نتانیاهو و ماهیت پروژه های آن را می شناسند، کند، زیرا مقاومت آخرین دیوار ماست و خواهیم کرد. عقب نشینی نکن

پیشتر نتانیاهو گفته بود که قصد دارد در ازای عادی سازی روابط با کشورهای عربی و یافتن راه حلی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین با عربستان سعودی، پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا