اقتصادی

هفتمین کنفرانس سالانه انرژی پاک برگزار می‌شود

موسسه تحقیقات انرژی اعلام کرد که هفتمین کنفرانس سالانه در مورد انرژی پاک در 3 و 4 دسامبر 1400 برگزار می شود.

به گزارش پرتال پارسی، دکتر فرشید کینیا ، دبیر علمی هفتمین کنفرانس سالانه انرژی پاک ، گفت: مانند سالهای گذشته ، هفتمین کنفرانس سالانه انرژی پاک برای جمع آوری و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و علمی کشور و همچنین تبادل نظر به محققان ، صنعتگران و اساتید دانشگاه و دانشجویان در 3 و 4 دسامبر 1400 در مورد آخرین پیشرفتها و پیشرفتهای علمی و اقدامات علمی و صنعتی در سیستمهای تولید و ذخیره انرژی پاک ، به ویژه مسائل مربوط به بهینه سازی ، آنلاین خواهند بود. ، هزینه های تولید و انرژی در نظر گرفته می شود.

دبیر علمی این کنفرانس گفت: امروزه با توجه به رشد و توسعه صنعت ، روشهای حفاظت از محیط زیست و انرژی پاک اهمیت دارد و این کنفرانس بر “انرژی های تجدیدپذیر” ، “مدیریت و بهینه سازی انرژی” تمرکز داشت. »،« انرژی و محیط زیست »،« ساختمانها و انرژی پاک »،« سیستمهای صرفه جویی در انرژی »،« اقتصاد انرژی »،« برنامه ریزی و سیاستگذاری »،« فناوریهای جدید انرژی »و« خودروهای ترکیبی ».

به گفته وزارت علوم ، دکتر کینیا از ایجاد دبیرخانه دائمی کنفرانس سالانه انرژی پاک در موسسه تحقیقات انرژی ، دانشکده تحصیلات تکمیلی فناوری های صنعتی و پیشرفته خبر داد. وی خاطرنشان کرد: تا کنون این همایش به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های فعالان حوزه انرژی با حمایت نهادهای استانی و ملی و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار شده است و علاقمندان می توانند به وب سایت کنفرانس پیوند دهند. اطلاعات

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا