اقتصادی

هشدار خاندوزی به کارخانه‌های واگذار شده تولید کاغذ

وزیر اقتصاد و دارایی به کارخانه‌های کاغذسازی منصوب بر اساس اصل 44 هشدار داد تا سال 1401 تولید خود را به ظرفیت واقعی نزدیک کنند.

به گزارش پرتال پارسی، وزارت اقتصاد گفت: احسان هندوزی با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب مصلی تهران، از غرفه های این نمایشگاه بازدید و با فعالان رسانه ای گفت و گو کرد.

وی در ابتدای این بازدید با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بررسی مشکلات و موانع حوزه نشر کتاب در چارچوب وظایف و ماموریت های وزارت اقتصاد دیدار و گفتگو کرد. امور مالیاتی در اسرع وقت انجام می شود.

هندوزی در این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی که وضعیت در رویدادهای بزرگ اقتصادی با ثبات است، به عنوان رویدادی تاثیرگذار با سابقه و اعتبار در داخل و خارج از کشور در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کردم. من به عنوان یک مسئول اقتصادی به دیدگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو نیروی محرکه کشور اعتقاد دارم.
وی افزود: اقتصاد نشر بزرگترین اقتصاد در حوزه فرهنگ از نظر گردش مالی و گردش مالی، تنوع محصول و مخاطب است. وزارت اقتصاد به همراه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد با مشاوره و مشاوره تخصصی به اقتصاد و توسعه حرفه ای اقتصاد به ویژه تقویت تولید کاغذ کمک کند.

هندوزی ادامه داد: به کارخانجات کاغذسازی که بر اساس اصل 44 صادر شده اما به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده اند و در حال حاضر با کمبود تولید کاغذ مواجه هستند هشدار می دهیم که در سال 1401 تولید خود را به واقعیت نزدیک کنند. ظرفیت “.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا