عمومیکسب و کار ویژه

هزینه نظافت ساختمان 5 طبقه

هزینه های نظافت راه پله ها و فضاهای مشترک از جمله خدماتی است که به طور منظم انجام می شود. معمولاً پس از تلاش برای یافتن یک نظافتچی حرفه ای، نیازی به اغوا کردن و یافتن یک تمیزکننده جدید نیست. اما چگونه می توان یک متخصص پیدا کرد و چگونه متوجه شد که هزینه هایی که او پیش بینی می کند معقول است؟ در متن زیر به ارائه عوامل موثر در پرداخت نظافت و نظافت مشترک پله ها و نحوه محاسبه هزینه می پردازیم. برای استخدام نظافتچی با شرکت نظافتی تیک شهر تماس بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه نظافت پله ها

برای اعلام هزینه و حقوق نظافتچی از شما سوالاتی پرسیده می شود. پاسخ به این سوال به تعیین هزینه نزدیکتر به اجرا کمک می کند. این نرخ ها در هر ساعت و در مجموع تبلیغ می شود. به طور کلی عواملی که بر هزینه و قیمت نظافت ساختمان تاثیر می گذارند عبارتند از:

تعداد طبقات در ساختمان

در بحث ارتباط تعداد واحدهای مسکونی با تعداد پله ها و هزینه نظافت مشاعات، باید گفت که هر چه تعداد واحدهای ساختمانی بیشتر باشد، مساحت مشترک نقش تعیین کننده ای در ارزیابی دارد. قیمت کامل

تعداد واحد در هر طبقه

علاوه بر این، هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، زمان بیشتری برای نظافت نیاز است و حقوق یک کارگر معمولی نظافت بیشتر است.

پارکینگ و حیاط دارد

پارکینگ و حیاط نیز مهم است، زیرا هر کدام از آنها به مواد شوینده خاصی برای نظافت نیاز دارند.

نظافت کف پارکینگ ها به دلیل ریختن روغن موتور و سایر مواد روغنی دشوارتر از پله ها است. بنابراین باید هزینه جداگانه ای برای آن در نظر گرفته شود.

هزینه حیاط با راه پله متفاوت است. از جمع آوری برگ ها و شاخه ها در فصل سرد گرفته تا شستن موزاییک ها و دیوارهای سنگی یا بتنی، مرتب کردن باغ ها و مواردی از این دست، قیمت های زیادی در فهرست هزینه های نظافت راه پله ها و محوطه مشترک وجود دارد.

اگر قصد دارید از فضای سبز حیاط خلوت خود مراقبت کنید، باید به شرکت برق اطلاع دهید تا بتوانند برق کافی و مطمئن را برای شما ارسال کنند.

هزینه ضدعفونی منازل

صحبت از نظافت و بهداشت مکان به خصوص مدرسه این روزها ابعاد دیگری پیدا کرده است. با شیوع ویروس کرونا و نیاز به ضدعفونی اماکن و اماکن، این مورد نیز به خدمات شرکت های نظافتی اضافه می شود که هزینه جداگانه ای دارند.

دفع ساختمان ها نیاز به تجهیزات و امکانات خاصی دارد و باید با شرایط خاصی مطابقت داشته باشد. همچنین در صورت وجود گزارش بیماری در ساختمان، اطلاع رسانی به نیروهای خدماتی ضروری است.

آیا نظافت ساختمان توسط یک مرد حرفه ای هزینه بیشتری دارد؟

از آنجایی که این کار به قدرت بدنی بیشتری نسبت به نظافت در ساختمان نیاز دارد، اغلب از متخصصان نظافت برای نظافت قسمت های مشترک استفاده می شود. اما اگر می خواهید کارگران زن در نظافت با شما همراه شوند، هزینه و دستمزد نظافت 20 تا 50 درصد افزایش می یابد.

هزینه نظافت منظم ساختمان

علاوه بر عوامل ذکر شده، هزینه نظافت فضاهای مشترک با میزان آلودگی نیز مرتبط است. به عنوان مثال، اگر برای مدت طولانی در حال تمیز کردن خانه هستید، ممکن است به زمان بیشتری برای تمیز کردن نیاز داشته باشید. معمولاً هر دو هفته یکبار بهترین زمان برای تمیز کردن مکان‌های مشترک و پله‌ها است. اگر خوداشتغال هستید، احتمال کمتری برای کار با یک شرکت دارید، اما نیروی نظافت شرکت معمولا ضمانت بهتری دارد.

دکمه بازگشت به بالا