اقتصادی

نمایندگی رسمی کویر تایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی آنلاین نیوز، یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین لاستیک ها در بازار داخلی تایر، برند Desert Tire است. شرکت تایر کویر در زمینه تولید انواع لاستیک برای انواع خودرو فعالیت دارد و به همین دلیل نقش مهمی در بازار تایر ایران ایفا می کند. کویر تایر توانایی تولید لاستیک های چهارفصل زمستانی و تابستانی را دارد. شما همچنین می توانید ماشین خود را ببرید به واسطه برای رفت و آمد روزانه خود لاستیک بخرید. لاستیک صحرایی با وجود کیفیت بالایی که ارائه می دهد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر و ارزان تر از رقبای خود دارد. سایت و فروشگاه رینگو این نماینده رسمی دزرت تایر می باشد که انواع و مدل های لاستیک این برند را دارد و به مشتریان عرضه می کند. اگر شما هم به دنبال یک لاستیک ایرانی باکیفیت هستید، توصیه می کنیم نگاهی به این مقاله در سایت فروشگاه بیندازید. رینگو او نماینده کویر تیر است.

تاریخچه برند Desert Tire

شرکت تایر کویر در پایان سال 1366 جواز تاسیس خود را دریافت و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شرکت کویر در بیرجند استان خراسان جنوبی تاسیس شد. این شرکت تولید کننده محصولات متنوعی از جمله: انواع لاستیک می باشد شعاعی اسب سواری انواع لاستیک شعاعی فولاد کمربند و انواع کلاه لبه دار. همه محصولات ذکر شده آنها دارای نام تجاری Desert Tire هستند. ظرفیت تولید دزرت تایر در حال حاضر 27900 تن انواع لاستیک و رینگ رینگ است و راندمان این شرکت در سال های اخیر به 92 درصد رسیده است. کویر تایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی با فناوری طراحی و ساخت لاستیک است شعاعی کمربند سیمی و لوله کمتر او سواری را از شرکت ماتادور اسلواکی آورد. شرکت اسلواکی ماتادور یکی از بهترین برندهای اروپایی است که همکاری با آن مزیت بسیار ویژه ای برای شرکت Desert Tire محسوب می شود. دزرت تایر علاوه بر جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای است که به تولید تایرهای باکیفیت کمک می کند. این ماشین ها از شرکت های مدرن ژاپنی خریداری می شوند و به لطف سیستم های کنترلی پیشرفته و تجهیزات دقیق، توانایی بی نظیری در تولید لاستیک های درجه یک دارند. کویر تایر به لطف سیستم تولید پیشرفته موفق به تولید لاستیک هایی با کد V و W شده است که برای خودروهای اسپرت و خارجی با سایز رینگ 16 و 18 اینچ بسیار مناسب است. سیستم تولید پیشرفته کارخانه کویر تایر تنها به مراحل تولید ختم نمی شود، بلکه این شرکت لاستیک پس از تولید از تجهیزات کنترل کیفیت مدرن و پیشرفته استفاده می کند. این سیستم کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه هایی با تجهیزات مدرن و یک بخش ارزیابی قوی می باشد.

ویژگی های مثبت لاستیک بیابانی

با خرید لاستیک های بیابانی می توانید هزینه های خرید و نگهداری لاستیک خود را کاهش دهید. خودروهای ایرانی هزینه های هنگفتی را به صاحبان خود تحمیل می کنند اما می توان استهلاک آن را کاهش داد. یکی از راه های کاهش هزینه ها خرید لاستیک های بیابانی است. شما می توانید بهترین لاستیک را برای ماشین خود با بهترین قیمت خریداری کنید. این لاستیک ها برای رینگ خودروهای ایرانی و مسیرهایی که با آنها رانندگی می کنید مناسب است. استفاده از برند تایر بیابانی عملکرد وسیله نقلیه شما را بهبود می بخشد، بنابراین نیازی به هزینه اضافی برای قسمت جلو و لاستیک نیست. تایر بیابانی به واسطه آب و هوا و نحوه استفاده از آن، بادوام است و در هر فصلی از سال می توانید از آن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که بهتر است با توجه به آب و هوای محل زندگی لاستیک خریداری کنید، مثلا اگر در محیطی بارانی و سرد زندگی می کنید باید لاستیک زمستانی را از دسرت تایر خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لاستیک بیابانی را دارید باید از عدم پرداخت گمرک و تفاوت قیمت داخلی و خارجی خوشحال باشید زیرا کیفیت لاستیک های بیابانی به لاستیک های درجه یک خارجی نزدیک است. .

از آنجایی که لاستیک بیابانی در داخل تولید می شود و یک محصول داخلی است، تا حد زیادی در برابر نوسانات نرخ ارز مصون است و از این رو می توانید از ثبات قیمت آن مطمئن باشید. علاوه بر این، لاستیک های خارجی ممکن است برای وسایل نقلیه داخلی مناسب نباشند، بنابراین پول شما هدر می رود. شرکت Desert Tire در تولید لاستیک های خود از بهترین فناوری های روز استفاده می کند، بنابراین هزینه ای که برای آن صرف شده کاملاً موجه است.

تایر کویر دارای قابلیت های برتر در تولید انواع لاستیک می باشد. اگر در آب و هوای گرم و خشک با دمای بسیار بالا زندگی می کنید، می توانید از لاستیک های تابستانی Desert Tire استفاده کنید. از طرفی اگر در مناطق سردسیر و برفی ایران زندگی می کنید، بهتر است تایرهای زمستانی Desert Tire را انتخاب کنید. دزرت تایر علاوه بر این دو مورد، لاستیک های چهارفصل را نیز عرضه می کند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. Desert Tire برای هر سایز رینگ که فکرش را بکنید لاستیک تولید می کند به واسطه لاستیک های مناسب برای نیازهای خود و وسیله نقلیه ای که دارید تهیه کنید.

لاستیک‌های بیابانی با چسبندگی می‌توانند ثبات و پایداری کافی را در حین رانندگی فراهم کنند. این تایرها از فناوری جدیدی استفاده می کنند که مقاومت غلتشی آنها را به حداقل می رساند و در نتیجه مصرف سوخت و فرسودگی خودرو را کاهش می دهد. طراحی آج لاستیک‌های Desert Tire نسخه‌های زمستانی و بارانی باعث می‌شود که باران در حین رانندگی از آن‌ها عبور کند و در نتیجه خطر تصادف و لغزش را کاهش دهد. علاوه بر این، فناوری ساخت تایر Desert Tire باعث کاهش صدای خارجی می شود و در حین رانندگی صدای لاستیک کمتری خواهید شنید. همچنین نرمی و انعطاف پذیری این لاستیک ها باعث می شود در هنگام رانندگی لرزش بسیار کمی را احساس کنید.

خرید لاستیک بیابانی

سایت رینگو مطمئن ترین مکان برای خرید آنلاین لاستیک صحرای تایر این. می توانید به سایت دسترسی داشته باشید رینگو و از قسمت محصولات آن بازدید کنید و با توجه به نیاز و وسیله نقلیه خود لاستیک های مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه و سایت رینگو یک فروشنده Desert Tire طیف گسترده ای از تایرهای Desert Tire را ارائه می دهد. در این سایت می‌توانید لاستیک‌ها را بر اساس بودجه، وسیله نقلیه، سبک رانندگی، آب و هوای محل زندگی‌تان و عرض و جنس لاستیک خریداری کنید. در خرید لاستیک بهتر است به پارچه سایز لاستیک دقت کافی داشته باشید چرا که لاستیک های سایز پهن علاوه بر مزیت های فراوان می توانند خودروی شما را نیز دچار مشکل کنند.

اخرین حرف

در مجله رینگو ما تایر کویر را تست کردیم. همانطور که توضیح دادیم لاستیک های بیابانی بهترین و یکی هستند به صرفه ترین لاستیک های موجود در بازار ایران توانایی بسیار بالایی در رقابت با سایر برندهای داخلی و خارجی دارند. علاوه بر این شرکت تایر کویر بهترین و مناسب ترین لاستیک ها را برای خودروهای ایرانی تولید می کند و شما به راحتی می توانید تایر مناسب و سازگار برای وسیله نقلیه خود تهیه کنید. این بهترین و مطمئن ترین مکان، فروشگاه و وب سایت برای خرید لاستیک است رینگو زیرا رینگو نماینده رسمی Desert Tire این. با مراجعه به سایت می توانید آن را دریافت کنید رینگو خرید راحت و ارزان. این سایت به شما امکان می دهد تا لاستیک های سفارشی خود را در مدت زمان کوتاهی با امکان تحویل سریع دریافت کنید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن اظهار نظری نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا