بین الملل

نقش حیاتی 8 ایالت در تعیین سرنوشت انتخابات 2020 آمریکا/کاخ سفید چگونه تسخیر خواهد شد؟

به گزارش گروه سیاسی بین الملل آنا ، محبوبیت دونالد ترامپ ، به ویژه در میان زنان در خانه های حومه شهر ، به شدت کاهش یافته ، او حمایت افراد مسن را از دست داده و با موجی از رای گیری زودهنگام به نفع رقیب دموکرات خود روبرو شده است.

در حالی که کمتر از سه هفته به 3 نوامبر باقی مانده است ، ترامپ با این وظیفه دلهره آور همراه است که می تواند مانند هر رئیس جمهور در یک ربع قرن اولین شخص در کاخ سفید باشد.

بسیاری از پیش بینی های انتخابات نشان می دهد که بایدن پیروز خواهد شد. بر اساس RealClearPolitics ، وی همچنین 10 درصد در نظرسنجی ملی ترامپ را رهبری کرد. از طرف دیگر ، در هشت ایالتی که POLITICO به عنوان مناطق حیاتی شناخته می شود (آریزونا ، فلوریدا ، جورجیا ، میشیگان ، مینه سوتا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا و ویسکانسین) ، بایدن علاوه بر یک کشور در هفت ایالت نیز پیشرو است. است.

انتخابات در این ایالت ها که در فرهنگ سیاسی “ایالت های ناپایدار” یا “ایالت های سرگردان سیاسی” نامیده می شوند (زیرا به طور سنتی پایگاه نهایی هیچ یک از دو حزب بزرگ جمهوری خواه یا دموکرات در ایالات متحده نیستند) بر اساس عوامل مختلفی انجام می شود. قبول می کند عواملی مانند نظرسنجی ها ، آمارهای جمعیتی ، دیدگاه های آنها در مورد انتخابات گذشته و اخیر ، ثبت نام رای دهندگان و میزان مشارکت در انتخابات و مصاحبه با مقامات ایالتی و محلی حزب ، استراتژیست ها و مصاحبه کنندگان. مبارزات انتخاباتی هر مخالف اولویت های این ایالت ها را در مبارزات انتخاباتی مانند نحوه تخصیص نیرو و منابع مالی ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و حضور گاه به گاه نامزدهای ریاست جمهوری تعیین می کند.

شرط پیروزی ترامپ در کشورهای مهم

هنگامی که POLITICO برای اولین بار ایالات بی خانمان سیاسی را پس از روز کارگر توصیف کرد ، نقشه راه ترامپ و بایدن مشخص بود. رئیس جمهور فعلی باید حداکثر حمایت را از رای دهندگان غیرشهری داشته باشد ، روند نزولی خود را در حومه شهر معکوس کند و رأی دهندگان سفید پوستی را که در انتخابات 2016 شرکت نکردند به نفع وی انتخاب کند.

بایدن به مشارکت گسترده تری در شهر بزرگ خصوصاً رأی دهندگان آفریقایی-آمریکایی و افزایش سهم آرا his خود در میان رأی دهندگان لاتین و همچنین برخی مناطق که پس از دو رای مثبت به باراک اوباما در انتخابات 2016 به 180 درجه رسید ، نیاز دارد. بگذارید ترامپ برگردد.

اگرچه گفتن اینکه کدام یک از این دو نامزد به این اهداف دست پیدا می کند خیلی زود است ، اما بر اساس آخرین گزارش های تبلیغات انتخاباتی ، ترامپ به طور واضح نتوانسته است حمایت رای دهندگان را جلب کند. مناطق حومه ای ، به ویژه در میان زنان ، این قشر از جامعه را افزایش می دهد.

وی به خبرنگاران نزدیک لیوینگستون گفت: “من صادقانه می توانم بگویم که من و همه مادرانی که در منطقه می شناسم واقعاً نگران آینده فرزندانمان هستند.”

پیروزی میلیمتری ترامپ!

در حالی که جمهوری خواهان در ایالات سرگردان سیاسی موانع انتخاب مجدد ترامپ را تصدیق کرده اند ، اما با توجه به این واقعیت که ترامپ در انتخابات 2016 در بسیاری از ایالت های بی خانمان سیاسی شرکت خواهد کرد ، اوضاع و احوال او را به طور کامل تصدیق نکرده اند. او از نظرسنجی ها عقب افتاد ، اما سرانجام در آن ایالت ها در روز انتخابات یک میلی متر پیروز شد. آنها ابراز اشتیاق زیادی نسبت به حزب جمهوری خواه و حمایت عمیق از رئیس جمهور در مناطق غیرشهری ایالات متحده دارند. حمایتی که آنها ابراز می کنند در نظرسنجی ها منعکس نشده است.


بیشتر بخوانید:

بایدن یا ترامپ ؛ چه کسی بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دارد؟

ستاد انتخاباتی ترامپ برای شکست آماده می شود


اندرو هیت ، رئیس جمهوری ویسکانسین به خبرنگاران گفت: “شهرها و حومه پیروز انتخابات 2016 ترامپ قرمز روشن (رنگ نمادین حزب جمهوریخواه) هستند و شکی نیست که آنها از رئیس جمهور (فعلی) حمایت می کنند. “بدون شک!”

در اینجا نگاهی دقیق تر به هشت ایالت بی خانمان از نظر سیاسی می اندازیم که مشارکت رای دهندگان در آنها سرنوشت انتخابات 2020 تعیین خواهد شد.

در آریزونا ، سو mis مدیریت دونالد ترامپ در بیماری کرونا قلب ، او را در موقعیت بسیار دشواری قرار داده است. اکنون رئیس جمهور سخت تلاش می کند تا محبوبیت از دست رفته خود را در میان افراد بالای 65 سال که از انتخابات 2016 لذت بردند ، بازگرداند.

نظرسنجی ها در ماه اکتبر نشان داد که بایدن در جذب هواداران سابق ترامپ در رأی دهندگان سفیدپوست ، به ویژه جمهوری خواهان مسن در شهر پرجمعیت ماریکوپا موفق شده است.

جمهوریخواهان قبلاً در رای گیری زود هنگام و رو در رو در فلوریدا (جایی که برخی از آنها از طریق پست یا غیر از این قبل از روز انتخابات رای می آوردند) کمی از مخالفان خود جلوتر بودند ، اما امسال برای اولین بار ، در آستانه انتخابات عمومی ، آنها خیلی بهتر از نامزد دموکرات ها ، دونالد ترامپ هستند. دموکرات ها از موفقیت بی سابقه او در انتخابات راضی بودند ، اما او پیشکسوتان سیاسی و مبارزات انتخاباتی را اداره می کرد. رای گیری جمهوری خواهان در روز انتخابات انجام می شود.

امسال در جورجیا ، محله های پرجمعیت آتلانتا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، به طوری که ساکنان آن به تدریج ، اما به سختی جمهوری خواهان را برای مدت چهار سال رها می کنند ، اما در نهایت ممکن است در طرف دیگر سنگین شود: رای دهندگان سفیدپوست غیر شهری ؛ دونالد ترامپ یک حساب ویژه افتتاح کرد.

ایالت های میشیگان ، پنسیلوانیا و ویسکانسین ، جایی که ترامپ به طور غیرمنتظره ای در انتخابات 2016 پیروز شد ، امسال به یک مشکل رئیس جمهور تبدیل شده است ، اما میشیگان وضعیتی است که برای او واقعاً تلخ به نظر می رسد ، زیرا حتی حمایت از طبقه کارگر سفید پوست نیز قطع شده است. از سوی دیگر ، علی رغم عملکرد کند سیاه پوستان این ایالت در جریان انتخابات 2016 ، احتمالاً در این دوره میزان مشارکت رای دهندگان به اوج خود می رسد.

انتظار می رود که در قوانین جدید ، رأی گیری زود هنگام و غیرحضوری ، رکوردی در میزان مشارکت رای دهندگان در ایالت ثبت شود ، در حالی که دموکرات ها انتظار دارند صندوق های رای را با حامیان خود پر کنند. هوادارانی که قبلاً علاقه زیادی به شرکت در انتخابات نشان نداده بودند.

پس از آنکه دونالد ترامپ در انتخابات 2016 مینه سوتا با اختلاف کم به هیلاری کلینتون باخت ، این ایالت طی چهار سال گذشته تلاش کرده است جای پای محکمی پیدا کند ، اما حتی در انتخابات سال 2020 نیز همانند انتخابات بود. در سال 2016 ، عدم حمایت رای دهندگان سفیدپوست و مستقل وجود دارد و در کمتر از سه هفته مانده ، امیدهای او به این کشور کمرنگ می شود.

رویکرد سیاسی دو شهر با سرعت رشد در کارولینای شمالی ، مکلنبورگ-فورپومرن ، سرانجام انتخابات نوامبر را شکل خواهد داد. انتظار می رود دو شهر متمرکز در این ایالت ، با رقابت شدید بین سنا از یک طرف و فرماندار از طرف دیگر ، در انتخابات ریاست جمهوری کارولینای شمالی نقش اساسی داشته باشند.

در پنسیلوانیا ، در ماههای تابستان ، همه چیز مطابق دونالد ترامپ پیش می رفت و او توانست سلطه بایدن را در تقاطع جولای و سپتامبر به نصف برساند ، اما تنها در این صورت بود که پیشرفت ترامپ چشمه را متوقف کرد و حتی سقوط کرد. طبق نظرسنجی ها ، جو بایدن در این ایالت دوباره در حال رشد است. دلیل اصلی سقوط ترامپ در پنسیلوانیا سو mis مدیریت ریاست جمهوری توسط ولیعهد بود.

به نظر می رسد ترکیبی از تحولات مثبت برای همه دموکرات ها طی ماه گذشته روند مبارزات انتخاباتی ویسکانسین را به نفع آنها تغییر داده است.

از زمان شیوع ویروس Covid-19 ، این کشور گرفتار بیماری شده است و درمان غیرمسئولانه دولت ترامپ در مورد این بیماری و همچنین اولین تلاش های خود برای رد خطر بیماری عروق کرونا قلب ، تأثیر زیادی بر طرفداران آن داشته است. او در انتخابات 2016 ترک کرد.

این حادثه نامزدی حزب سبز را از شرکت در انتخابات 2016 منع کرد ، که منجر به آرا votes اشتباه با برکناری وی شد ، عمدتا متوجه دونالد ترامپ بود که در نهایت منجر به شکست هیلاری شد. کلینتون باش

اما در شرایط فعلی ، نشانه های فزاینده ای نشان می دهد که حوزه های انتخابیه اصلی ، از جمله رأی دهندگان حومه شهر و رأی دهندگان بی خانمان ، از امیدهای دونالد ترامپ برای شکست دادن بایدن دور می شوند.

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا