رویدادها و حوادث

نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس اردبیل در سال ۱۴۰۲ تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

میرمحمد سید هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل از تصویب تعرفه سرویس مدارس اردبیل برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده‌ها و رانندگان سرویس‌های مدارس و ایجاد تعادل بین این دوقشر، تعرفه سرویس مدارس در سال ۱۴۰۲ را با حداقل‌ترین افزایش قیمت تصویب کردند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از سرویس مدارسی که شهرداری بر روی آن‌ها کنترل و نظارت دارد استفاده کنند افزود؛ اعضای شورای شهر پیشنهاد کارگروه استانی حمل و نقل دانش‌آموزی که بر اساس پیمایش ۳ کیلومتر و مازاد آن بر حسب کیلومتر پشنهاد داده شده بود را به ۴ کیلومتر تغییر داده و قیمت شعاع مازاد ثابت و بر اساس کیلومتر تعیین نشد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در نتیجه بر اساس جدول پیشنهادی برای سواری‌ها مبلغ ماهانه تا ۴ کیلومتر ۵۵۰ هزارتومان و مازاد بر ۴ کیلومتر ۱۰۰ هزار تومان، برای وَن برای ۴ کیلومتر ۴۵۰ هزار تومان و مازاد بر آن ۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برای مینی بوس تصویب شد.

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا