رویدادها و حوادث

نجات ۱۷۴ نفر از غرق شدگی در نوار ساحلی گیلان

پرتال پارسی/گیلان سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۲۳ روز گذشته ۱۷۴ نفر از گردشگران ساحلی از خطر غرق شدگی حتمی در نوار ساحلی استان نجات یافتند.

به گزارش گروه دریافت خبر پرتال پارسی، هادی سلیمی از نجات ۱۷۴ نفر از غرق شدگی در نوار ساحلی گیلان خبر داد و اظهار کرد: آمار مذکور از ۸ لغایت ۳۱ تیرماه می باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای اولین بار توسط هلال احمر گیلان جهت ترویج فعالیت های بشردوستانه و خود امدادی شامل آموزش های چهره به چهره، استقرار پست های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و اجرای آموزش های همگانی در جشنواره های ساحلی به گردشگران اجرا گردید.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۱۱۲۷ نفر نیروی انسانی در طرح های مراقبت ساحلی جمعیت استان در راستای پویش ملی غرق نشویم نسبت به ارایه خدمات به مردم شریف اقدام می نمایند تصریح کرد: با توجه به وجود ۳۰۲ نقطه خطرآفرین در ۳۰۰ کیلومتر از نوار ساحلی، هلال احمر استان جهت پیشگیری از غرق شدگی با حضور ناجیان غریق، مراقبین ساحلی، راکبین موتور جهت گشت زنی، ارزیابان ساحلی، ناظرین بر ارزیابی، پشتیبانی تدارکات، مربیان آموزشی و آگاهی بخشی ایمنی و سلامت به مسافران خدمت رسانی می نماید.

به گزارش پرتال پارسی، هلال احمر گیلان در ۲۷ طرح سالم‌سازی شده به طول ۶۰ کیلومتر در سراسر نوار ساحلی استان نسبت به استقرار تیم های امدادی اقدام کرده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا