سلامت و تندرستی

موکب اهدای خون در جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر تهران برپا شد

مراسم رژه اهدای خون در 10 کیلومتری عید غدیر خم در تهران برگزار شد.
عکس از سایت خبری وزارت بهداشت گرفته شده است.

گروه سیار اهدای خون یکی از موکب های به نام امام علی (ع) در مراسم 10 کیلومتری جشن عید غدیر خم در تهران بود و نمونه ای دیگر از یک اقدام عملی را با استقبال مردم خیرخواه به نمایش گذاشت. زندگانی اهل بیت (علیهم السلام).

به گزارش پرتال پارسی، به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، جشن 10 کیلومتری مردم تهران در خیابان ولی عصر حدفاصل چهارراه ولی عصر تا پارک وی و صدها نفر به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد. -فطر هزاران تن از پایتخت نشینان در آن شرکت کردند. در این جشن عید که با همت گروه های خاص و با نفوذ برخی نهادها برگزار شد، میزبان و مهمان مردم بودند و در طول مسیر هیئت های مذهبی، مساجد، گروه های جهادی، گروه های خدماتی و گروه های سرود حضور داشتند. رژه با برنامه ها و روش های مختلف

این در حالی است که تیم سیار اهدای خون در ساختمان وزارت صنعت مستقر شده و برای اهدای خون، انفاق، محبت و مهربانی نشان می دهد.

از جمله فعالیت های انجام شده توسط تیم سیار اهدای خون، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی فعالیت های سازمان انتقال خون و آدرس 14 مرکز اهدای خون در استان تهران و اهدای بادکنک به کودکان بود.

مدیر کل انتقال خون استان تهران یکی از مسئولیت های اجتماعی با توجه به سیره و تجربه اهل بیت (علیهم السلام) را فرهنگ اهدا دانست. خونی که جان بیماران را نجات می دهد: “این روش یک فرصت است.” باز هم پیام آور فرهنگ اهدای خون و یادآوری قلب ارزش های الهی خوب و ارزشمند بود. نجات جان انسان از مهمترین و اولیه ترین ارزش های الهی است.

دکتر محمدرضا مهدی زاده ابراز امیدواری کرد با فرهنگ سازی این کار انسان دوستانه در بین نسل جوان بتوانیم از عرضه خون و فرآورده های خونی بیماران در سال های آتی بهتر حمایت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا