فرهنگ و هنر

مهلت ارسال مقالات همایش ملی خلیج‌فارس تمدید شد

به همایش ملی اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان خلیج فارس خوش آمدید و به دلیل درخواست های مکرر برای تمدید مهلت ارسال مقالات، مهلت ارسال مقالات را تمدید کرد.

بر اساس گزارش ها isna بر اساس اعلام دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس، کنفرانس تا ۲۰ آنلاین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد و متن کامل مقالات (شامل چکیده) ارسال شد. مقالات اصلی) تا پایان سپتامبر تمدید شد.

همچنین تمامی مقالات با اعلام حمایت از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا برای کنفرانس ملی خلیج فارس در این پایگاه های استنادی نمایه خواهند شد. شرکت کنندگان می توانند با اطمینان کامل مقالات خود را در این کنفرانس ارائه کرده و از مزایای علمی این کنفرانس بهره ببرند و گواهینامه آن را دریافت کنند.

بنیاد ایران شناسی در ادامه سلسله همایش های «ایران شناسی» و «خلیج شناسی»، همایش ملی خلیج فارس را به «تاریخ، فرهنگ و جزایر و سواحل خلیج فارس» اختصاص می دهد. تمدن “در 11 اکتبر 1401.

مهلت ارسال گزارش به کنفرانس ملی خلیج فارس تمدید شد

پوستر همایش ملی خلیج فارس

علاقه مندان به ارسال مقاله و شرکت در این همایش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این رویداد ملی به آدرس https://province.iranology.ir/persiangulf لینک و با شماره تلفن 02188608931 دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا