مزایایی اجاره جرثقیل سبک در تهران و کرج {09126454165}

اجاره جرثقیل سبک از شرکت‌ها و مراکز اجاره‌ دهنده انواع جرثقیل، بالابر و وسایل نقلیه سبک و سنگین انجام می‌شود. یکی از این وسایل نقلیه، جرثقیل سبک است که عمدتاً در کارگاه‌ها و پروژه‌های ساختمانی کوچک و کم‌حجم استفاده می‌شود. این جرثقیل‌ها می‌توانند در فضاهای کوچک عملکرد بهتری داشته باشند و انواع لوازم و تجهیزات را به‌خوبی جابه‌جا کنند. 

تهران |ساختمان

اما پیش از اجاره جرثقیل یا بالابر، باید شرکت مناسبی را پیدا کنید که معتبر بوده و مسئولیت‌پذیر باشد، و در عین حال قیمت‌های مناسبی ارائه دهد. امروزه یافتن شرکتی که به تعهدات خود از ابتدا تا انتها پایبند باشد و مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد، دشوار است. همچنین با افزایش قیمت لوازم یدکی و قطعات، هزینه‌های تعمیر و نگهداری این وسایل به طور فزاینده‌ای افزایش یافته و منجر به افزایش قیمت اجاره این تجهیزات شده است.

یکی از مهمترین مزایای اجاره جرثقیل سبک و سایر انواع جرثقیل و بالابرها، هزینه اجاره پایین‌تر نسبت به خرید این تجهیزات است. برای پروژه‌های ساختمانی کوچک و کارگاه‌ها که تنها برای مدت کوتاهی به جرثقیل نیاز دارند، اجاره به‌صرفه‌تر از خرید است. با افزایش قیمت ، هزینه تعمیر و نگهداری این تجهیزات نیز چند برابر شده است. با اجاره این وسایل، از پرداخت هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات معاف خواهید بود و این هزینه‌ها بر عهده شرکت اجاره‌دهنده است.

از دیگر مزایای اجاره جرثقیل سبک و سنگین از شرکت‌های اجاره‌دهنده این است که این جرثقیل‌ها به همراه راننده متخصص و مجرب اجاره داده می‌شوند و نیازی به پرداخت هزینه استخدام و بیمه راننده جرثقیل ندارید.

اجاره جرثقیل دکل بلند در تهران و کرج با بهترین قیمت روز 

این نوع جرثقیل به دلیل بوم و دکل بلند خود برای باربرداری و جابجایی بارهای سنگین در صنعت ساختمان به کار می‌رود. از جمله جرثقیل‌های مشابه می‌توان به جرثقیل‌های تلسکوپی و بوم بلند اشاره کرد. این نوع جرثقیل‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود کاربردهای خاصی دارند. تولید و ساخت این جرثقیل‌ها موجب پیشرفت در صنعت ساختمان‌سازی و دیگر صنایع شده است. یکی از اجزای مهم این نوع جرثقیل دکل بلند آن است که از فولاد و آلیاژهای آن ساخته می‌شود تا توانایی جابجایی بارهای سنگین را داشته باشد. هنگام اجاره جرثقیل دکل بلند، کیفیت دکل آن را در نظر داشته باشید.

فولاد و آلیاژهای آن به دلیل استقامت بالا و ویژگی‌های خاصی که دارند، نسبت به سایر فلزات متمایز هستند. فولاد یکی از آلیاژهای آهن است که با افزودن مقدار کمی کربن و فلزات دیگر، استحکام آن افزایش می‌یابد. جرثقیل‌ها تجهیزات تخصصی هستند که به دلیل نیاز به دقت بالا، به‌صورت تخصصی طراحی می‌شوند. یکی از این مدل‌ها، جرثقیل دکل بلند است که برای حمل بار در ارتفاع بالا استفاده می‌شود. اجاره این نوع جرثقیل معمولاً برای پروژه‌های ساختمانی بزرگ یا بنادر و مکان‌هایی با حجم انبوه بار ضروری است.

جرثقیل دکل بلند به دلیل طول زیاد بوم، در دسته جرثقیل‌های سنگین و فوق سنگین قرار می‌گیرد. با افزایش ارتفاع، وزن حقیقی بار نیز افزایش می‌یابد و جرثقیل دکل بلند باید توانایی حمل این بارها در ارتفاع بالا را داشته باشد. پیش از اجاره جرثقیل دکل بلند، با کارشناسان ما درشرکت جرثقیل نوین تماس بگیرید تا با ارائه مشاوره تخصصی، شرایط بار و نوع بهره‌برداری شما را محاسبه کرده و مناسب‌ترین جرثقیل را برای شما ارسال کنند.

کاربرد منطقی جرثقیل دکل بلند تنها در پروژه‌های مرتفع، سازه‌های چند ده متری و بیشتر، یا بنادر و مکان‌هایی با جابه‌جایی بار زیاد است. هنگام اجاره جرثقیل دکل بلند، پارامترهای مختلفی مانند نوع کاربری، حجم و ارتفاع بار، بستر قرارگیری جرثقیل و قدرت مانور در محدوده کار باید محاسبه شوند. همکاران ما درجرثقیل نوین این موارد را بررسی و محاسبه می‌کنند، اما شما به عنوان کارفرما باید توجه داشته باشید که جرثقیل‌های متنوعی از جرثقیل ۷ تن به بالا در زمره جرثقیل‌های دکل بلند قرار می‌گیرند و یافتن بهترین جرثقیل با کمترین تناژ می‌تواند در کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد.

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا