مریم نشیبا همچنین درباره عشق او به فیلم و صدای کرونا + صحبت می کند

مریم نشیبا همچنین درباره عشق او به فیلم و صدای کرونا + صحبت می کند

مریم Nashiba، صدای ما با بسیاری از آنها داستانهای ایرانی “شب بخیر کوچولو” می دانم، گفت که در آن زمان از تاج، او می خواهد تا مطمئن شوید که این ویروس را از کشور ما و جهان در اسرع وقت ناپدید می شوند. و شانس بقا کم است.

به گزارش پرتال پارسی، مریم Nashiba، رادیو هنرمند جانباز و راوی از برنامه “شب بخیر، کوچک یک”، قدیمی، در ناظر جنبش درگیر شده بود، که به تشریح انجمن هنرمندان با کسانی که تا به حال در یک فرشته موسیقی صبر کنید.

نشیبا در ویدئویی که به بینندگان داده است گفت: “حتی اگر ویروس بد و مجنون باشد به خواست خدا ، در اسرع وقت برداشته می شود.” ویروس برای من تلنگر دارد ، یک تلنگر مثبت که بسیار بیمار است. شما باید از بیمارتر و شریفتر از بیمار باشید.

ادامه سخنان خود، راوی است یک شخصیت می آید عالی برای او به عنوان عشق و محبت و ادامه داد: اجازه دهید که این جدایی. ما صبر کنید و ممکن است در اسرع وقت، با تشکر از مقامات، با تشکر از دکتر که علاقه است، از شما سپاسگزارم برای پرستاران، از شما سپاسگزارم به همه کسانی که در این زمینه کار کرده، و به لطف تمام کسانی که خوب هستند و دوستداران ، ریشه این فاجعه در اسرع وقت برداشته می شود. و ما می توانیم دوباره با هم باشیم.

در اینجا ویدئویی از سخنان مریم نشیبا آمده است:

مریم نشیب زاده متولد 1325 در تهران و معلم و مجری رادیو و تلویزیون بود.

این گوینده کهنه کار در زمینه تلویزیون با سخنرانی در مستندهای علمی و آموزشی و برنامه های تلویزیونی هم سینما و هم چهار سینما ، مسئولیت مجموعه صدا های طولانی و فعلی نوروز را بر عهده داشته است.

در پرونده زیر به سؤالات صدای زن این هنرمند در برنامه “شب خوب خوب” گوش فرا دهید:

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا