فرهنگ و هنر

مرگ «هالینا هاچینز» را چه کسی رقم زد؟

الک بالدوین همچنان معتقد است که او در قتل هلینا هاچینز گناهی ندارد، علیرغم اینکه با اسلحه در دستش شلیک شده است.

به گزارش پرتال پارسی، به نقل از گاردین، الک بالدوین بازیگر و کارگردان بار دیگر دستیار کارگردان و مدیر تجهیزات زنگگر را مقصر مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار این فیلم در حین فیلمبرداری سال گذشته در نیومکزیکو دانست. .

بالدوین، که خانواده هاچینز از او شکایت کرده است، در مصاحبه اخیر خود گفت که فیلمبردار جوان در قتل هاچینز در اکتبر 2021 گناهی ندارد، حتی اگر با اسلحه به او شلیک کرد. کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را فرستاد و مجروح شد.

هانا گوتیرز-رید، مدیر تجهیزات و تسلیحات The Defenders، در مصاحبه ای با CNN گفته است که او کسی بود که گلوله واقعی را در اسلحه گذاشت و وظیفه او دیدن گلوله بود. مهمات و گلوله های کاربردی و یک آدمک در تفنگ قرار دهید و مجموعه نباید گلوله واقعی داشته باشد.

بالدوین با اشاره به اینکه روزی نمی گذرد که به مرگ هاچینز فکر نکند، همچنین انگشت اتهام را به سمت دستیار کارگردان دیوید هالز گرفت که گفته می شود اسلحه ای به بالدوین داده و اسلحه را اعلام کرده است. (با یک گلوله).

این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی ادامه داد: من نمی خواهم اینجا بنشینم و بگویم می خواهم به زندان بروند یا زندگی شان را جهنم کنند، بلکه می خواهم همه بدانند که این دو مرد مسئول این اتفاق هستند.

بیشتر در مورد آن بخوانید:

الک بالدوین فیلمبردار را کشت

بررسی های اخیر از رویداد تیراندازی

هالینا هاچینز فیلمبردار 42 ساله در 21 اکتبر سال گذشته در سر صحنه فیلم Rust توسط الک بالدوین، بازیگر نقش اول فیلم به شدت مجروح شد، اگرچه بالدوین بعداً ادعا کرد که فیلمبردار این فیلم بوده است. نکشته

هاچینز در جریان این حادثه با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما بعداً درگذشت، در حالی که کارگردان فیلم، جوئل سوزا نیز از ناحیه کتف آسیب دید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا