رویدادها و حوادث

مرگ تکنسین اورژانس در حین مأموریت

یک متخصص اورژانس هنگام انجام وظیفه در یک حادثه کشته شد.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسیسازمان اورژانس کشور گفت: عبدالله فدوج ، تکنسین اورژانس در استان سیستان و بلوچستان ، ساعاتی قبل هنگام کار در کادودا هنگام کار در حادثه تصادف کرد

این حادثه حدود ساعت 7:30 صبح امروز رخ داد که هنگام انجام ماموریتی در محور فنوج در ایرانشهر یک دستگاه آمبولانس سقوط کرد. متأسفانه ، یکی از تکنسین های آمبولانس ، آقای عبدالله کداودا ، پس از واژگونی آمبولانس ، در اثر شدت جراحات در صحنه جان باخت.

در این حادثه سه نفر دیگر زخمی شدند. یکی دیگر از تکنسین های حادثه دیده به نام مرتضی میریان و دو مصدوم دیگر توسط تکنسین های آمبولانس به مرکز درمانی اعزام شدند و حال آنها خوب است.

پیرحسین کولیوند ، رئیس سازمان اورژانس کشور در پی این حادثه در پیامی درگذشت تکنسین اورژانس را تسلیت گفت. “متأسفانه لحظاتی پیش همکار عزیزمان درگذشت. عبدالله جان خود را هنگام انجام وظیفه در كدودا نجات داد. این درمان بیماران بود که من را بسیار ناراحت و احساساتی کرد.

تکنسین های اورژانس مانند کودکان معنوی هستند و از دست دادن آنها یک فاجعه است. بدون شک خدمات ارزنده وی در اورژانس پیش بیمارستانی و آرزوهای خوب هموطنان برای آینده وی سنگین خواهد بود. “من به خانواده مردی که در مرگ دلخراش فرشته سفیدپوش درگذشت و همه همکارانم در اورژانس کشور تسلیت می گویم و از خداوند می خواهم که صبر او را برای او و برای بازماندگان بیشتر کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا