بین الملل

مخالفت احزاب سیاسی بحرین با هر گونه ائتلاف نظامی با رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری آنلاین پرتال پارسی، انجمن های سیاسی بحرین در بیانیه ای تاکید کردند که با هرگونه ائتلاف نظامی یا امنیتی با دخالت رژیم موقت صهیونیستی مخالف هستند.

در این بیانیه خاطرنشان شد که انجمن ها و احزاب سیاسی بحرین از کشور و مردم بحرین می خواهند که از هرگونه تسلیحات، نظامی گری و درگیری های منطقه ای به دور باشند و به حاکمیت ملی و مستقل کشور خود احترام بگذارند.

به گزارش سایت «آینه بحرین»، در بیانیه این انجمن ها، ما مخالف هرگونه دخالت نیروهای منطقه ای و بین المللی در امور داخلی کشورمان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم و از مبارزه و مبارزه حمایت می کنیم. مقاومت مردم فلسطین

این انجمن های سیاسی عبارتند از: مجمع الوحده الوطنی، الوسط العربی الاسلامی، المنبر الوطنی الاسلامی، الصفا الاسلامی، التاجگام قمی دمکرات، در -تگام الوحده الوحده الوحداوی و التغابی التغمبی.

شبکه 12 شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد که در سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه، توافق احتمالی بین تل آویو و ریاض حاصل شد که بر اساس آن دو طرف وارد ائتلافی به رهبری آنها خواهند شد. ایالات متحده برای مبارزه با تهدیدات هوایی و دریایی به اصطلاح. ، تبدیل می شود

این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد که این ائتلاف شامل برخی از کشورهای منطقه می شود.

در ادامه این گزارش، کانال 12 اعلام کرد که به هواپیماهای اسرائیلی اجازه پرواز در حریم هوایی عربستان سعودی داده می شود که این مسیر سفر هوایی را محدود می کند.

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول ارسال کنید

دکمه بازگشت به بالا