بین الملل

محکومیت تعرض جنگنده‌های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران

پرتال پارسی / بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و رهبر نماز جمعه بوشهر ، طبق معمول ، روز جمعه در پیام آدینه به برخی موارد مهم اشاره کرد.

متن کامل آدرس آیت الله صفایی بوشهری آدینی در روز جمعه ، 24 آگوست 1999 ، که نسخه ای از آن در اختیار پرتال پارسی قرار گرفته است:

“به نام خدا

“ستایش خدا ، پروردگار جهانیان ، علی محمد ، رسول خدا ، و خانواده پاک.

ستایش و سپاسگزاری از خداوند متعال و درخواست بخشش و توکل به خداوند متعال و رحمت به پیامبر ما محمد مصطفی و سلسله آسمانی امامت و ولیعه (سلام الله علیها) ، از خدا می خواهم که تقوا را کامل کند و همه چیز را خوب تمام کند.

ماه زو حججی ماه توحید و دعا ، عبادت و سرپرستی است. ماه ذوالحجه یک ماه مملو از بلوغ ایمان به خدا ، سعادت ، رحمت ، دانش و عرفان در همه حوزه های زندگی است. امیدوارم که اگر خداوند برای موفقیت عبادت همه را رحمت کند ، یک بار دیگر زیارت آسمانی برگزار می شود و بیماری قلبی و انسداد قلب را برطرف می کند.

این جمعه می خواهم چند فکر را به مردم عزیزم ارائه دهم:

1. در سالگرد شکنجه امام محمد بکر (ع) ، تسلیت عرض می کنم به حضرت باقیات الله العظم ، به خدا برای تسریع در درگذشت او ، و همچنین به مقام معظم رهبری امام خامنه ای و همه مردم مسلمان. این امام سرآغاز احیای اسلام واقعی در تاریخ پیچیده اسلام است. باشد که خداوند امامان را در این دنیا راهنمایی کند و در آخرت به آنها رحم کند.

. من به همه شما مردم محترم و محترم استان بوشهر توصیه می کنم توصیه های ستاد مبارزه با فساد کرونا را به صورت دقیق و کامل به کار گیرید و فرهنگ بهداشت فردی و عمومی را شکل دهید. بدون شک سلامتی و زندگی هر یک از شما بسیار با ارزش و با ارزش است.
من صمیمانه از کادر پزشکی و همه دستیاران به خصوص دانشجویان جهادی که به بیماران کرونری خدمت می کنند تشکر می کنم.

3. خدمت به سختی ها و تسلیت یکی از آموزه های ادیان الهی ، به ویژه اسلام است و در شرایط خاص و دشوار ارائه و مورد تأکید قرار گرفته است. من می خواهم از همه سازمان ها و اشخاصی که در دوره های قبل در اجرای پروژه “معاوات” شرکت کرده اند تشکر کنم و به همه پیشنهاد می کنم در دور جدید یاری صادقانه و مواسات باشند که با نام “علوی مواوات و مأوات آید” تزئین شده اند. در دهه ائمه و استانها “از عید قربان تا عید غدیر” شرکت کنید و به مردم فقیر تاج خدمت کنید.

4- ما پنجمین روز مرداد ، سالگرد اولین نماز جمعه را جشن می گیریم. نماز جمعه هدیه ای است از طرف خداوند به جامعه ایمان که دارای تأثیرات و نعمت های مذهبی ، سیاسی و اجتماعی زیادی است و در متون با شکوه دین بسیار نمایان است. امیدوارم با از بین بردن بیماری عروق کرونا ویروس ، هرچه سریعتر از سرگیری عبادت این خدای مهم حاصل شود و از همه ائمه محترم جمعه و ستاد نماز جمعه ، به ویژه برای برنامه کمکهای مومن و تمرین های تسلی بخش ، تشکر و سپاسگزاری می کنم.

5- ما حملات هوایی آمریکا به هواپیماهای ایرانی در حریم هوایی لبنان را محکوم می کنیم و بسیاری از مسافران را نیز زخمی می کنیم ، و من از همه موسسات حقوق بشری و آژانس های اجرای قانون هواپیمایی می خواهم که ابراز پشیمانی کنند.

6. من عرفات و عید قربان را از قبل تبریک می گویم و از همه عزیزان می خواهم که درمورد موضوعات ، خصوصاً بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، اسلام و مسلمانان ، نیازهای شخصی ، رشد معنوی و نزدیکی به خداوند ، به خداوند دعا کنند.

باشد که خداوند ظهور “روح فداکاری” العظیم را تسریع کند و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای دامات برکات العالیه را با افتخار برای مدت طولانی برکت دهد و ممکن است همه عزیزان دارای عبادت موفق و سلامتی و سلامتی باشند.

“درود بر شما باد ، رحمت و نعمت خداوند بر شما باد”.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و رهبر نماز جمعه بوشهر “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا