ورزش و نشاط

محمود فکری: تعویض‌های اجباری کار دست‌مان داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار بعد از شکست ۳ به ۲ تیمش مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار توضیح داد.

وی ضمن تبریک پیروزی استقلال به بازیکنان این تیم گفت: بازی در هر دو نیمه قشنگ بود، این بازی ۵ گل داشت و کسانی که بازی را تماشا کردند از آن لذت بردند. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردندو

وی ادامه داد: تعویض های اجباری کارمان را خراب کرد، دو تعویض اجباری داشتیم. در ادامه هم باید سه تعویض انجام می دادیم اما نمی دانستیم چه باید بکنیم. این موضوع کار ما را خراب کرد نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض ها پوشش بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر اینکه بازی با استقلال مردانه و جوانمردانه بود و در کل مورد اخلاقی نداشت، مجدد تاکید کرد: در نیمه اول یک تعویض اجباری داشتی که اصلا جزو برنامه های مان نبود. در نیمه دوم هم یک تعویض دیگر داشتیم که کارمان را خراب کرد.

فکری در مورد عملکرد کلی تیم هوادار تا این هفته از رقابت های لیگ برتر که با کسب ۵ امتیاز از مجموع ۷ بازی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس نیستیم که ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیریم، البته برای من و بازیکنان این نتیجه راضی کننده نیست، بازی های خوبی داشتیم و می توانستیم دو سه امتیاز بیشتر بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه هوادار کمترین بودجه را در بین تیم ها دارد، خاطرنشان کرد: بودجه ما زیر ۸۰ میلیارد تومان است. ما را زیاد خجالت ندهید اما می توانیم تلاش بیشتری کنیم. البته بازیکنان باید خودشان را جمع کنند و باروحیه برای دیدارهای آینده آماده شوند.

سرمربی تیم هوادار که سابقه مربیگری در تیم استقلال را هم دارد در مورد اینکه امروز از سوی تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت، گفت: ممنون هستم، پیش از بازی هم گفتم هرچقدر به پیشکسوتان احترام بگذاریم، خوب است خوب است به کسانی که برای تیم زحمت کشیدند، احترام گذاشته شود. شنیدم که بازیکنانی که در گذشته برای استقلال بازی کردند تشویق شدندو وقتی هم من آمدم مورد تشویق قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: البته نیازی به این تشویق ها نداریم، باشگاه استقلال باید فرهنگش را نشان بدهد و قدر دان کسانی باشد که برایش زحمت کشیدند. احترام گذاشتن یا نگذاشتن نتیجه بازی را مشخص نمی کند اما از هواداران تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال با تاکید دوباره بر اینکه برنامه ما را تعویض های اجباری خراب کرد، می توانستیم گل ها را حفظ کنیم. کم تجربگی کردیم، شاید هم اگر پنالتی را نمی دادیم استقلال در شرایط بازی گل نمی زد ولی آن اشتباه را کردیم. 2 بر یک هم نتیجه مطمئنی نیست هرچند 2 بر صفر هم نتیجه قابل اطمینانی نیست. اگر فرصت تعویض داشتیم نقاط ضعف را پوشش می دادیم.

محمود فکری در پایان در واکنش به اینکه تیم شما باخته است اما لبخند به لب دارید، گفت: هرچی شما برداشت می کنیم، اگر خوشحالید که بروید و جشن بگیرید.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا