اقتصادی

محصول جدید تویوتا را بشناسید

تویوتا کرولا جدید در ماه سپتامبر به خیابانها خواهد رسید.

به گزارش پرتال پارسی ، خودروساز مشهور تویوتا اعلام کرده است که به زودی به دلیل محبوبیت اتومبیل های چرخ بلند ، محصول جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. Toyota Corolla جدید از سپتامبر سال جاری در برخی از کشورهای ASEAN مانند تایلند در دسترس خواهد بود ، اما طبق گفته AdWays ، احتمالاً تا سال 2022 آن را در خیابان های استرالیا نخواهیم دید.

این ماشین ممکن است دارای ابعاد متوسط ​​باشد که از CHR بزرگتر و از RAV4 کوچکتر است. نمای بیرونی خودرو از طراحی معمول تری نسبت به CHR برخوردار است.

براساس گزارش ها ، تویوتا جدید مجهز به موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری 2ZR است که مدت هاست در برخی از محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این خودرو گشتاور 177 نیوتن متر دارد. نسخه ترکیبی از این محصول نیز به زودی عرضه می شود و در بازارهای اقیانوس آرام و آمریکای شمالی نیز عرضه می شود.

به دلیل لزوم رعایت استانداردهای ایمنی جدید کشورهای غربی ، تویوتا در نسخه جدید عملکردهایی مانند دستیار ترافیک ، سیستم ردیابی عابر پیاده و دوچرخه ، سیستم تشخیص علائم جاده ، سازگاری با کروز ، سیستم هشدار عبور را اتخاذ کرده است. از یک چراغ راهنمایی 360 درجه و یک دوربین خارجی استفاده کنید.

سیستم های صوتی و تصویری این خودرو به گونه ای طراحی شده است که با نسخه های جدیدتر اندروید و IOS کار می کند و شارژ بی سیم در اختیار صاحبان خودرو خواهد بود. این نمایشگر را می توان برای سرنشینان عقب 18 اینچ و برای مسافرهای جلو 11 اینچ تنظیم کرد.

در این محصول از چراغ های LED و لامپ های مه شکن با ظاهری جدید استفاده شده است و مانند بسیاری از کراس اوورها ، مسافران می توانند هوا را با نور خورشید خنک کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا