اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هیچ محدودیتی برای تامین سوخت ثانویه صنعت سیمان وجود ندارد که می توانند هر مقدار سوخت مایع مورد نیاز خود را بدون محدودیت و با قیمت دریافت کنند. مصرف گاز به صورت اعتباری».

به گزارش پرتال پارسی، جعفر سالاری نسب با بیان اینکه شرکت پخش نفت به دلیل افزایش مصرف گاز آماده عرضه سوخت دوم به صنعت سیمان است، توضیح داد: سوخت عرضه شده به صنعت سیمان به صورت وام و قیمت است. مصرف گاز آنها

وی با بیان اینکه هم اکنون ذخایر زیادی سوخت مایع وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قبل از مهرماه اعلام شده بود صنعت سیمان از آبان ماه متوقف می شود، گفتیم این صنایع در هر حجمی می توانند برداشت کنند. آنها به سوخت مایع نیاز دارند.” به چه کسی؛ صنعت سیمان نیز برداشت را آغاز کرده است. البته برخی از صنایع در سال گذشته دارای ذخایر سوخت مایع بودند اما امسال با توجه به نیاز خود از ما سوخت دریافت کردند.

سالاری نسب خاطرنشان کرد: برای تامین سوخت جایگزین صنعت سیمان و همچنین تامین سوخت مشکلی نداریم. با هماهنگی اعزام گاز و برق، سوخت دوم به قیمت گاز مصرفی و اعتباری به صنایع معلق تحویل می شود.

به گزارش پرتال پارسی، کرامت ویسی، مدیرکل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه پیش از این نقدینگی تامین نشده بود، گفت: تسهیلاتی برای بنگاه های اقتصادی برای خرید نسیه سوخت در نظر گرفته شده است. همچنین امکان عرضه سایر صنایع دارای سوخت ثانویه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با همان قیمت یارانه ای وجود دارد.

کد خبر

دکمه بازگشت به بالا