عمومی

مجلس قوی و متخصص زمینه‌ساز توسعه کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صلاح فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین به نقش مجلس اشاره و اظهار کرد: امروزه همه مردم با جایگاه نماینده مجلس آشنا و از وظایف نمایندگان با خبر هستند و می‌دانند که یک مجلس قوی چه تأثیری در سرنوشت کشور دارد.

وی افزود: مجلس نقش مهمی در قانون‌گذاری دارد و می‌تواند تأثیر زیادی بر اقتصاد، رفاه و زندگی مردم داشته باشد و نمایندگان می‌توانند با تصویب یک قانون و یا رد یک مصوبه قانونی تأثیر زیادی بر زندگی مردم بگذارند.

دبیر حزب کارگزاران شاخه استان کردستان گفت: یک نماینده توانمند می‌تواند قدرت بیشتری حتی از یک رئیس جمهور داشته باشد بنابراین لازم است تا در این حوزه با دقت نمایندگان انتخاب شوند.

شکل‌گیری مجلس قوی به رفع مشکلات کمک می‌کند

وی اعلام کرد: اگر مجلسی قوی که همه سلایق در آن حضور داشته باشند، شکل بگیرد می‌توان به رفع بخش بزرگی از مشکلات کشور امیدوار بود.

فتحی تاکید کرد: لازم است تا مردم در انتخاب خود حساس باشند و فردی را انتخاب کنند که بتواند تأثیر زیادی بر سرنوشت کشور داشته باشد.

وی به اهمیت انتخاب یک مجلس توانمند و اینکه از چه طریقی این مجلس می‌تواند تشکیل شود، اشاره کرد و بیان داشت: لازمه تشکیل یک مجلس قوی این است که افرادی توانمند و متخصص انتخاب شوند تا بتوانند مشکلات معیشتی و اقتصادی را و دیگر مشکلات جامعه را حل کنند و یک آرامش کامل را برای مردم فراهم کنند.

دبیر حزب کارگزاران شاخه استان کردستان اضافه کرد: اگر در تمامی حوزه‌ها ما نمایندگان متخصص و قوی داشته باشیم می‌توانیم به بسیاری از مشکلات کشور غلبه کنیم و امنیتی حتی فرا مرزی ایجاد کنیم تا سایر مردم کشورهای دیگر هم بتوانند در ایران اسلامی با آسودگی خیال سرمایه گذاری کنند.

دکمه بازگشت به بالا