اقتصادی

مأموریت رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌های کشور و دفاع برای مقابله با آتش‌سوزی

رئیس جمهور گفت: با آغاز فصل تابستان ، استان های جنگلی و مرتع با هماهنگی ستاد بحران اقدامات و مقدمات لازم را برای جلوگیری از آتش سوزی انجام می دهند و در صورت لزوم از تمام راه های ممکن برای مبارزه و کاهش استفاده می کنند. تمام تلاش خود را برای مبارزه با آتش های احتمالی انجام دهید.

روز چهارشنبه در مصاحبه با عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از آخرین اخبار و وضعیت آتش سوزی های جنگلی پاییزی خبر داد و خاطرنشان کرد: چنین حوادثی می تواند در هوای تابستانی کشور رخ دهد. وی به وزیر کشور دستور داد كه از پوشش جنگلی و مراتع مشابهی در اختیار استانداران استان ها قرار گیرد و از كارآزمایی شفاف برای جلوگیری از عود آتش سوزی در جنگل ها و مراتع خود استفاده كنند.

وی همچنین به وزیر امور داخله به همراه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستور داد كه برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها در جنگل ها و مراتع كشور و همچنین آتش سوزی های احتمالی آماده شوند.

در بخش دیگری از این گفتگو ، رئیس جمهور به وزیر امور داخله دستور داد كه لیستی از پروژه های نیمه تمام ، منطقه ای و ملی را مطابق تدابیر دولت برای اجرای شعار جهش تولید تهیه كند. هدیه.

روحانی از وزرای کشور خواست تا از برخی نگرانی ها در مورد افزایش ترافیک و ترافیک و شیوع بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در استان های مسافربری ، به والیان استان گزارش دهند. به طور دقیق و مؤثر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و دنبال کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا