اقتصادی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های «پرسپولیس» و «استگل» در هفته هشتم لیگ برتر دیدارهای مهمی را با تیم های «سپاهان» و «فولاد خوزستان» برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های رقابت کننده برای قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های «سپاهان» و «پرسپولیس» فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی «نقش جهان» صف آرایی می کنند. تیم های اول و سوم در شرایطی با یکدیگر دیدار خواهند کرد که نتایج سایر رقبا را بدانند. آنها در بازی گذشته نتایج متفاوتی داشتند. «پرسپولیس» در خانه مغلوب «تراکتور» شد که چهار برد متوالی کسب کرده و «سپاهان» که در چهار بازی بدون برد پیش رفت، در خانه پیروز شد و جایگاه خوبی در راه قهرمانی به دست آورد.

پرسپولیس با 14 امتیاز به دنبال تسلط بر این بازی خارج از خانه برای تثبیت جایگاه خود در جدول رده بندی است. یحیی گل محمدی پس از شکست هفته گذشته تیمش در حالی به فکر راه‌هایی برای شکست حریف اصفهانی است که بازیکنان تیمش در تمرینات به دنبال راه‌هایی برای حمله به دروازه حریف هستند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی شرکت کنند.

در نقطه مقابل، سپاهان 12 امتیازی که منتظر ژوزه مورائیس است تا از تیمش و شرایط فوتبال باشگاهی ایران بیشتر بداند، برای ماندن بالاتر از سرخ پوشان پایتخت به فکر شکست پرسپولیس خواهد بود. برد در خانه به عدم پیروزی پایان داد و صدرنشینی سپاهان را به دروازه خود نزدیک کرد.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که سابقه بازی در سپاهان مقابل پرسپولیس و رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان را دارند به جذابیت این بازی می افزاید.

حافظهفولاد خوزستان

هفته گذشته کوک پوشان در وقت اضافه پیروز شد و پرسپولیس آقای گل شد. استقلال 14 امتیازی برای ادامه موفقیت در هفته های اخیر باید با 10 امتیاز فولاد را شکست دهد. آبی ها اهمیت برد در این دیدار را درک خواهند کرد زیرا در صورت توقف پرسپولیس می توانند به سرعت یکی دیگر از مدعیان قهرمانی خود را حذف کنند و به بالای جدول برسند.

از سوی دیگر «فولاد خوزستان» که در رده ششم قرار دارد، قصد دارد تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارند و جزو 3 تیم بدون شکست هستند. البته قرمزها آمار گلزنی خوبی دارند و به طور میانگین در هر دو بازی یک گل زده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند اما مقابل قهرمان فصل گذشته به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند اما مهم ترین جای خالی روی نیمکت آبی پوشان متعلق به ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبل مقابل گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد و نمی تواند از لبه تیمش را هدایت کند. یک خط به سود قرمزهای خوزستانی.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا