اقتصادی

لطفا بدون اطلاع خاموش نکنید!

چند روز است که گاهاً در تهران و برخی استانها خاموشی هایی وجود دارد که با خاموشی ها مطابقت ندارند. سوالی که مقامات نتوانستند پاسخ قانع کننده ای بدهند.

به گزارش پرتال پارسی ، گرمایش به موقع ، کمبود نیروگاه برق آبی ، افزایش مصرف و توسعه ارزهای رمزپایه غیرقانونی منجر به خاموشی و گسترش نور شده است ، اما س theال این است که چرا خاموشی ها با برنامه های دولت مطابقت دارد؟ خودشان. آنها نمی کنند؟!

طبق اعلام وزارت نیرو ، کلیه شرکت های توزیع و پخش در استان ها موظف به اعلام خاموشی هستند و به گفته مدیر عامل شرکت توانیر ، فقط یک خاموشی برای مشترکان اعمال می شود.

شواهد و شنیده ها از پرتال پارسی نشان می دهد که نه تنها چراغ های بدون برنامه ، بلکه در برخی مکان ها بیش از دو یا سه خاموشی استفاده می شود که مشترکان را با مشکل مواجه می کند.

با توجه به اینکه مصرف برق در تمام صنایع کاملاً در اختیار صنعت برق است ، حداقل کاری که این صنعت می تواند انجام دهد استفاده نکردن از خاموشی بدون اطلاع قبلی است ، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی نیرو پرتال پارسی گفت که این حادثه می تواند مرتبط باشد.

به گفته وی ، اگر قطعی برق به دلیل تصادف نباشد ، از قبل مطلع می شوند و طبق برنامه خاموش می شوند. تصادف.

به گفته کارشناسان ، در این حالت حداقل حق مردم دانستن زمان قطعی برق است و وزارت نیرو و برق موظف است اطلاعات دقیق را ارائه داده و از مردم به دلیل خاموشی های بی اطلاع عذرخواهی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا