رویدادها و حوادث

لزوم اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سرقت

فرمانده نیروهای انتظامی با بیان اینکه آماده معرفی برنامه های هفتگی ناجا به طور همزمان در روزهای 17 تا 23 اکتبر هستند ، بر ضرورت معرفی برنامه های با کیفیت تاکید کرد.

به گزارش پرتال پارسی ظهر امروز شورای هماهنگی ناجا با حضور فرماندهان انتظامی استان در ستاد ناجا ویدئو کنفرانسی را برای توضیح و توضیح برنامه های هفتگی ناجا و اقدامات ضد سرقت برگزار کرد.

در این نشست ویژه فرمانده نیروی انتظامی با سلام و تبریک روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و یاد شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، مکان مقدس و مدافعان را گرامی داشت. امنیت ، به ویژه سردار شهید. برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی ، سعادت و زندگی مرفه دارم. »

وی درگذشت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و ایام سوگواری برای خداوند تسلیت گفت. فرمایشات مقام معظم رهبری “مدظله العالی”.

اشتری: “فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری روح تازه ای به بدنه نیروهای مسلح بخشیده است و برای ما ، برای پلیس ، این دستورات برای ایشان است ، زیرا همیشه چراغ راه هستند.”

اجرای برنامه های هفتگی ناجا

رئیس پلیس در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد راه اندازی برنامه هفتگی ناجا از شنبه (8 اکتبر) تا جمعه (14 اکتبر) اظهار داشت:

از فناوری های هوشمند استفاده کنید

اشتری درباره شعار این هفته “پلیس هوشمند ، پایدار” ناجا گفت: “امروز پلیس سازمانی است که از فناوری های جدید و فناوری های هوشمند برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات انتظامی به مردم سود می برد.” امنیت “. در اجرای برنامه های هفتگی ناجا ، ویژگی اصلی “اطلاعات پلیس” باید مشخص باشد تا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی به “امنیت پایدار” برسد.

وی بر ضرورت “کیفیت” در انتشار برنامه های هفتگی ناجا تاکید کرد: پلیس یک سازمان “مسئول” و “یادگیرنده” است. از سوی دیگر ، این نیروی مردمی همچنین توانایی “متقاعد کردن” را دارد ، بنابراین ارزش ارائه روحیه “مشارکت” و “مشارکت” پلیس در برنامه های هفتگی ناجا را با ارائه این ویژگی ها دارد.

اشتری بر لزوم اتخاذ رویکردی “خلاقانه” و “ابتکاری” در برنامه های هفتگی ناجا تاکید کرد: از برنامه های تکراری و بی اثر اجتناب کنید. از سوی دیگر ، معیارها و جهت برنامه های اجرایی افزایش آگاهی عمومی برای جلوگیری از وقوع جرم و آسیب است.

فرمانده انتظامی با تأکید بر نیاز رسانه ها به پوشش تنوع و وسعت ماموریت ها از مرز تا مرکز ، اعم از صوتی ، نوشتاری و فضای مجازی ، گفت: “امنیت در جامعه پایدار است ، بنابراین ما باید از آن به اندازه کافی استفاده کنیم. توانایی رسانه ها در دستیابی به این مهم.

از تصویر خوب پلیس اطمینان حاصل کنید

وی با تأکید بر لزوم ارائه تصویر مطلوب از مردم از قدرت پلیس در کنار انصاف و عدالت پلیس ، گفت: و شکست برای دشمنان ما نشان دادن قدرت پلیس برای مردم “مایه افتخار” خواهد بود ، بنابراین این ویژگی متمایز پلیس باید در این هفته منعکس شود.

اشتری هفته پلیس را فرصت مناسبی برای تجلیل از نیروی انتظامی شامل فرماندهان ، افسران ، افسران ، سربازان وظیفه و خانواده های آنها خواند و گفت: از زحمات پلیس و نقش حمایتی خانواده های آنها تقدیر کنید. به

فرمانده انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که احترام به خانواده شهدا و جانبازان باید چشم انداز همیشگی ما باشد ، زیرا احترام به عزیزان کوچکترین نشانه قدردانی ماست ، باشد که برای همه ما خوشبختی باشد. علاوه بر این ، ما نباید از مراقبت از خانواده های کشته شدگان و اعضای ناجا غافل شویم.

اشتری هفته ناجا را فرصتی مناسب برای افزایش انتظارات و خواسته های پلیس از سوی مردم و نهادهای مسئول عنوان کرد و گفت: با استفاده از منابع رسانه ای غنی که در حال حاضر داریم ، می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد. و … “مسئولیت پذیری”

تقویت اقدامات متقابل

فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که مبارزه جدی با سرقت و بازگرداندن اموال مسروقه به قربانیان یکی از مهمترین خواسته های مقام معظم رهبری از سوی پلیس است و مبارزه با سرقت همواره یکسان بوده است. به به همین منظور اردوگاه ضد سرقت ایجاد شد.

وی با اشاره به تصمیم پلیس برای مقابله با سرقت ، بر ضرورت استفاده از روش های “پیشگیرانه” و “پیشگیرانه” برای جلوگیری از این جنایت تأکید کرد: دلایل و عوامل مختلفی برای سرقت وجود دارد که باید به مراجع مختلف رسیدگی شود. به نظر می رسد دلایل اصلی کاهش شیوع جرم ، از سوی دیگر ، قوانین و مجازات ها باید برای مهار مبارزه با جنایتکاران و سارقان کافی باشد.

اشتری با تمرکز بر قابلیت ها و قابلیت های ضد سرقت ناجا ، بر پاسخگویی و همگرایی نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی که در جلوگیری از سرقت نقش دارند ، تأکید کرد و گفت که پروژه های “همسایه” باید به اجرای پروژه های خاص مانند محور ادامه دهند. وی گفت: “این می تواند در مبارزه با سرقت م ،ثر باشد ، از طرف دیگر ، ارتقاء استفاده از سیستم نما ، نظارت بر بازار خرید و فروش اموال مسروقه ، کنترل مناطق جنایی و آلوده ، با در نظر گرفتن اطلس سرقت زمان و محل. این امر در جرم نیز مثر است.

تقویت خودروها و گشت های موتوری

اشتری افزود: تقویت فعالیت خودروهای هوشمند و هدفمند و گشت خودروها برای مقابله با سرقت نه تنها می تواند فعالیت سارقان را کنترل کند ، بلکه میزان وقوع جرم را نیز کاهش می دهد.

تجلی اموال مسروقه در رسانه ها

فرمانده پلیس در مورد دستاوردهای پلیس در مبارزه با سرقت گفت: اعلان های پیشگیرانه »از رسانه ها و فضای مجازی برای مقابله با سرقت استفاده کافی کنید.

فرمانده نیروهای پلیس با بیان اینکه آمادگی کامل برای معرفی برنامه های هفتگی ناجا به طور همزمان در روزهای 17 تا 23 اکتبر را دارند ، بر لزوم معرفی برنامه های با کیفیت تاکید کرد.

اشتری در آخرین قسمت از سخنان خود اقدامات لازم را مطابق دستور کار جلسه اعلام کرد و با اشاره به لزوم اصلاح فرآیند برای تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی به مردم اظهار داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا