اقتصادی

قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت تصویب شده است

قیمت دناپلاس توسط کارشناسان منتخب شورای مناقصه تأیید شد

قیمت محصولات جدید ایران خودرو ، از جمله دناپلاس اتوماتیک ، مطابق با گروه تخصصی قیمت شورای رقابت است و قیمت فروش محصول براساس توصیه های این شورا است.

به گزارش پرتال پارسی ، مواد مصرفی محصولات ایران خودرو به عنوان متولی قیمت خودرو به شورای رقابت ارسال شد كه نظر کارشناسان قیمت را ارزیابی و منتشر و قیمت محصول را پس از تأیید سازمان حسابرسی تصویب کرد.
این روند در دو مرحله به درخواست هیئت مناقصه از طریق کلینیک تخصصی با مشارکت کارشناسان منتخب شورای مناقصه و همچنین ارائه اسناد و گزارش ها ، گزارش هزینه ها ، کنترل و هماهنگی کلیه اسناد با حسابرس مستقل در دستور کار جلسه است. ایران خودرو همچنین ابلاغیه مصوب شورای رقابت را دریافت و اجرا كرد.
از طرف دیگر ، در صورتی که مبلغ دریافتی در هنگام ثبت نام به عنوان 50٪ از قیمت فروش خودرو ذکر نشده باشد ، فروشنده می تواند با موافقت کمیته اتومبیل ، حداکثر 50٪ قیمت کالا را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند. بنابراین ، غیر منطقی به نظر می رسد که برخی از مشتریان ، بر اساس مبلغ پیش پرداخت ، تقاضا کنند قیمت خودرو 160 میلیون تومان باشد.
همچنین ، تغییرات در نرخ ارز و تغییر در هزینه تولید افزایش قیمت محصولات را به دلیل رشد روزانه مواد اولیه پیش بینی کرد.
اگرچه داخلی سازی کامل محصولات گروه صنعتی ایران هیدرو با همکاری تولیدکنندگان داخلی انجام می شود ، برخی از محصولات به ویژه در زمینه مواد اولیه و قطعات “منفرد” از منابع خارجی تأمین می شود و باید جایگزین شوند. است. محصولات اتوماتیک دناپلاس نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، زیرا دارای ویژگی های سازگار با اتومبیل های سراسر جهان هستند.
طبق فرمول شورای رقابت ، قیمت محاسبه شده برای این محصول 17 هزار جلد است که تفاوت قابل توجهی با قیمت واقعی ارز موجود در بازار دارد.
مقایسه Denaplus Automatic که از طراحی عالی و کاربرپسندی ، بالاترین سطح راحتی و ایمنی برخوردار است ، با خودروهای هم رده موجود در بازار که در برخی موارد حتی از ویژگی های کمتری نیز نسبت به این محصول برخوردار هستند ، قیمت مصوب رقابت نه تنها مناسب است. رویکرد عادلانه به این مقایسه اهمیت زیادی برای آن قائل است.
دناپلاس اولین خودروی داخلی مجهز به گیربکس اتوماتیک است و مجموعه خدمات پس از فروش تخصصی و حرفه ای مزیت رقابتی ویژه ای را در خودروهای خارجی ایجاد کرده است.

دکمه بازگشت به بالا