کسب و کار ویژه

قیمت اینورتر آیمستر در ایران چقدر است؟

اینورتر یا VFD مخفف “Voltage Frequency Converter” است و به عنوان یک واحد کنترل موتور استفاده می شود. VFD به یک دستگاه الکترونیکی اجازه می دهد تا فرکانس و ولتاژ ورودی را تغییر دهد و موتور AC را کنترل کند. بهبود کارایی سیستم کنترل، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش زمان و کاهش هزینه های نگهداری از مزایای استفاده از اینورتر است. تاریخچه و استفاده از اینورتر VFD بسیار طولانی است. در اواخر دهه 1960، اینورترهای VFD برای هدایت سیستم های کنترل موتور AC توسعه یافتند. این برای کاهش نویز و مصرف انرژی تجهیزات بسیار مهم است.

در طی چند سال بعد، با پیشرفت فناوری الکترونیکی، سیستم های کنترل VFD جدیدی معرفی شدند که به کاربران امکان می داد سرعت موتور را با دقت بیشتری کنترل کنند و در نتیجه هزینه ها را کاهش دهند. بنابراین امروزه از اینورترها در بسیاری از صنایع به عنوان یک وسیله ضروری و مهم در سیستم های کنترل موتور استفاده می شود. VFD ها در صنعت برای کنترل درایوهای AC کوتاه استفاده می شوند. این دستگاه اغلب در ماشین های صنعتی، پمپ ها، فن ها، کمپرسورها و سایر دستگاه هایی که نیاز به کنترل سرعت دارند، استفاده می شود. به طور کلی مبدل های فرکانس به سازندگان کمک می کند تا سرعت و فشار موتورهای خود را بهتر کنترل کنند، هزینه های انرژی را کاهش دهند و عمر موتورهای القایی را افزایش دهند. اینورتر iMaster نیازهای اینورتر شما را برآورده می کند.

مزایای استفاده از اینورتر iMaster چیست؟

اینورترها نسبت به روش‌های سنتی کنترل موتور مزایای زیادی دارند، از جمله:

صرفه جویی در انرژی: با کاهش دور موتور می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

هزینه های نگهداری کمتر: عمر موتور با کاهش ضربه و راه اندازی و نگهداری افزایش می یابد.

کاهش صدا و لرزش: کاهش حرکت ناهموار دستگاه، کاهش سطح سر و صدا و لرزش و بهبود شرایط کاری کارکنان.

تغییر سرعت ماشین: با قابلیت تغییر سرعت ماشین با توجه به نوع کار در حال انجام، تعامل بیشتری بین ماشین ابزارهای مختلف وجود دارد.

کاهش آسیب شبکه: با کاهش جریان از آسیب دیدن شبکه برق جلوگیری می کنیم.

دقت بالا: توانایی کنترل دقیق سرعت موتور، دقت کنترل فرآیند تولید را افزایش می دهد. به طور کلی استفاده از VFD ها در صنعت باعث افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و بهبود دقت می شود.

اینورتر iMaster ساخت شرکت کره ای ADT. در طول سال ها، ADT جوایز زیادی را برای کیفیت اینورترهای خود دریافت کرده است. ایماست با وجود برندهای متعدد در بازارهای داخلی و بین المللی هر روز محبوب تر می شود. در سال های اخیر، iMaster Inverter گواهینامه های بسیاری مانند UL، CW و RoHS را به نفع اروپا و آمریکا دریافت کرده است.

ADT در سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در طول سال ها در چندین صنعت فعال بوده است. این شرکت محصولات مختلفی مانند درب آسانسور، کمپرسور هوا، اینورتر و سرو درایو تولید می کند.

این شرکت در سال 2004 گواهینامه ISO9001 را دریافت کرد. در سال 2010، این شرکت با هیوندای برای توسعه و راه اندازی یک اینورتر ولتاژ پایین شریک شد. آی مستر پس از طی مراحل مختلف، تولید محصولات جدید را تحت قرارداد همکاری با ال جی آغاز می کند. ADT یک شرکت بین المللی موفق با شرکای تجاری بسیاری است. یکی از بزرگترین شرکت هایی که با ADT کار می کند، شرکت نظامی است. آداپتورهای خود را طبق استانداردهای FUJI تولید می کند. ADT جوایز متعددی را برای عملکرد برجسته خود در طول سال ها دریافت کرده است، از جمله جایزه 5 میلیون دلاری در سال 2008 و جایزه 10 میلیون دلاری در سال 2010. بسیاری از رویدادهایی که این جوایز را برای او به ارمغان آوردند با موفقیت به شرکت های مختلف در سراسر جهان صادر شده اند.

قیمت اینورتر آیمستر در ایران چقدر است؟
قیمت اینورتر آیمستر در ایران چقدر است؟

نمایندگی مجاز و رسمی شرکت آی مستر اینورتر در ایران

فروشگاه فنی و مهندسی ثامن بزرگترین نمایندگی اینورتر آیمستر در ایران می باشد. ترانسفورماتورهای ADT در کره جنوبی تولید می شوند و کارخانه آنها در سئول قرار دارد. آداپتورهای imaster ADT در چهار مدل A1، U1، E1 و U1 در ایران موجود می باشد. برای خرید هر محصولی می توانید از طریق وب سایت یا تلفنی خرید کنید.

قیمت اینورتر آیمستر در ایران چقدر است؟

اینورترهای iMaster به طور کلی در دو مدل موجود هستند: مدل های تکفاز و سه فاز. ساخت این دو مدل اینورتر سخت نیست و تنها با کمی دانش قابل نصب و راه اندازی است. اینورترهای iMaster در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. این اینورتر به شما اجازه می دهد تا کارهای سبک، سنگین و بسیار سنگین را به راحتی انجام دهید. Alphainverter یک فروشگاه اینترنتی فروش محصولات اتوماسیون الکتریکی صنعتی است. شما می توانید لیست قیمت ما را مشاهده و با سایر قیمت ها در بخش های مختلف وب سایت مقایسه کنید. ما اطلاعات دقیقی در مورد هر محصول داریم که می توانید برای خرید اینورتر iMaster مرور کنید.

برنامه اینورتر iMaster برای کاربردهای سبک و سنگین

محصولات اینورتر iMaster برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. از این محصولات می توان برای مصارف سبک و سنگین استفاده کرد.

کاربر علمی

گذشته از همه اینها

کمپرسور

محترم

پمپ تقویتی

ابزار کپی

مسافران

ماشین آلات و جرثقیل

در نهایت، مزایای استفاده از اینورتر را تکرار می کنیم.

استفاده از اینورتر برای راه اندازی موتور AC دارای مزایای زیادی است، از جمله:

1- کنترل سرعت: از آنجایی که VFD به یک دستگاه الکترونیکی به نام IGBT متصل است، می توان موتور AC را به آرامی تا سرعت دلخواه کنترل کرد.

2- دقت کم: مبدل های فرکانس به طور کلی برای هر نوع موتور AC به طور جداگانه طراحی می شوند. در نتیجه تنظیمات دقیق و باکیفیت تنظیم موتور را ارائه می دهند.

3- صرفه جویی در مصرف انرژی: با استفاده از کنترل دور موتور، مصرف انرژی ماشین آلات و تجهیزات فنی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

4- راندمان بالا: VFD یک ابزار کنترلی قدرتمند و اقتصادی در مقایسه با روش های سنتی است.

5- کاهش هزینه های نگهداری: VFD ها مانند پمپ ها، شیرها و شیرآلات، کشتی های سنگین، خطوط برق و غیره. استفاده از چندین کنترل برای سایش و پارگی بد

دکمه بازگشت به بالا