سلامت و تندرستی

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، کشورهای جهان محدودیت ها و قوانینی راجع به فعالیت پیام رسان های غیر محلی دارند که باید رعایت شود ، در غیر این صورت مجوز کار در این کشورها از این پیام رسان لغو می شود که نمونه بارز آن تصویب قانون ترکیه توسط فیس بوک است. طی روزهای اخیر این موضوع در رسانه ها بوده است. امروز با توجه به مسئله ترکیه ، به کسانی مراجعه می کنیم که به قوانین برخی کشورها مراجعه می کنند.

ترکیه – انتصاب یک نماینده قانونی

در روزهای اخیر ، فیس بوک گفته است که به قانونی تصویب شده توسط پارلمان ترکیه که به دنبال کنترل شبکه های اجتماعی است ، عمل خواهد کرد. به گزارش یورونیوز ، این غول آمریکایی در ترکیه مشمول قانون است و طبق این قانون علاوه بر نماینده قانونی در این کشور ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی نیز با تصمیم دادگستری ترکیه موظف به انتشار هرگونه محتوا خواهند بود. مقامات این کشور آن را از سیستم عامل خود حذف می کنند. این حرکت همچنین شامل شبکه اجتماعی اینستاگرام فیس بوک است. البته توئیتر هنوز این قانون را رعایت نکرده است و ترکیه کسب درآمد توییتر را از طریق تحریم در تبلیغات در این کشور ممنوع کرده است.

آمریکا بزرگترین رصدخانه اینترنت در جهان است

اگرچه دولت ایالات متحده ادعا می کند گردش آزاد اطلاعات و پرچمدار آن در جهان است ، اما در روزهای اخیر و ناآرامی ها در جریان کنگره آمریکا ، شاهد محدودیت های شدیدی در شبکه های اجتماعی و حذف تصاویر این رویداد بوده ایم ، حتی حساب رئیس جمهور نیز در هیچ کجای دنیا بی نظیر است. وجود ندارد و به چهار عنصر قانون در فضای مجازی پایبند است ، که با سبک رسانه های اجتماعی معمول در جهان ، جزئیات مغایرت دارد. همچنین این عناوین فرعی را در فضای مجازی تحت پوشش قرار می دهد.طبق قانون امنیت سایبری ایالات متحده (2012) که شامل 15 بند است ، در صورت مغایرت با امنیت ایالات متحده ، هرگونه رفتاری در فضای مجازی قابل پیگرد قانونی است.

اتحادیه اروپا – غول های فنی

در اروپا قوانین سختگیرانه ای برای مسدود کردن شبکه های اجتماعی وجود دارد و کسانی که این قوانین را رعایت نکنند به شدت مجازات می شوند. یکی از این قوانین این است که طبق حکم دادگاه ، هر پیامی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از شبکه های اجتماعی حذف شود. دویچه وله همچنین در گزارشی درباره قوانین جدید برای سیستم های بیش از 45 میلیون کاربر گفت: این شبکه ها باید از انتشار محتوای غیر مجاز در شبکه های خود جلوگیری کنند و در صورت لزوم آدرس IP را برای مقابله یا مقابله با تهدیدات تروریستی در اختیار مراجع قضایی قرار دهند. . این کشورها قرار داده اند. اخیراً سیاستمداران اروپایی خواستار رمزگشایی پیام ها در شبکه های اجتماعی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تروریستی و اجازه دادن به کشورهای اروپایی برای مدیریت این پیام ها شده اند.

2323

دکمه بازگشت به بالا