اقتصادی

قانون تعاون به نفع تعاونی‌ها بازنگری شود

یکی از اعضای انجمن علمی علمی تعاون ایران معتقد است که منافع تعاونی ها اگر قانون بخش تعاون در جهت منافع عمومی تجدید نظر شود و انتخابات و جلسات در این زمینه در قلب تعاونی ها برگزار شود.

رضا محمودی از دولت سیزدهم در مصاحبه با پرتال پارسی گفت: “ما انتظار داریم که دولت منتخب تعاونی را در چندین بخش ارزیابی و حمایت کند و در برخی موارد اصلاحات لازم است. “اشتراک گذاری.

وی ادامه داد: “اولین مسئله قانون بخش تعاون است. البته کارشناسان بخش و اتاق تعاون نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده اند ، اما انتظار داریم دولت در این زمینه و در فضای تخصصی “توجه به مصالح عمومی” اصلاحاتی انجام دهد. یک بخش تعاونی باشید.

محمودی در مورد برگزاری جلسات و انتخابات در بخش تعاون گفت: “یکی از الزامات تعاونی ها این است که به جای رأی اتحادیه های کارگری در انتخابات و مجامع ، تعاونی ها بیشتر درگیر شوند و جلسات برگزار شود. از قلب تعاونیها “.

این کارشناس تعاون ادامه داد: اگر مدل انتخابی اتاق های تعاون تغییر کند و شکل دموکراتیک آن را در نظر بگیریم ، پاسخگوی نیازهای واقعی بخش تعاونی خواهد بود و محصولات آن منافع مشاغل تعاونی را برآورده می کند ، که قطعاً در منافع تعاونی ها. “

به گفته یکی از اعضای انجمن تعاون علمی ایران ، بخش تعاون ، هم دولت و هم مجلس ، باید با هم کار کنند تا اطمینان حاصل شود که مسائل مربوط به بخش تعاون نتیجه همکاری در قانونگذاری و نظارت است. به نفع جامعه تعاونی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا