اقتصادی

فقط ۴۱ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اجرا شد!

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران (سمت) ، تا کنون تنها 41 درصد از تصویب کارگروه کاهش و رفع موانع صنعتی اجرایی شده و مابقی در حال جستجو است. توجه بیشتری به نیازهای دستگاه های اجرایی دارد.

رئیس یداله صادقی در گفت وگو با پرتال پارسی ، با بیان اینکه از سال 1394 بیش از 7300 قطعنامه کارگروه کاهش و رفع موانع تولید صادر شده است ، اظهار داشت: علاوه بر قانون فوق ، کارگروهی نیز برای تسهیل ایجاد شده است. و موانع تولید در استان را برداشته و صمت به عنوان دبیر این کارگروه معرفی شد.

به گفته وی ، از سال 2015 ، این جلسات جلسات 2016 را برگزار کرده است که 153 جلسه به ریاست استاندار تهران و مابقی در قالب کمیته های اصلی و تخصصی برگزار شده است.

رئیس سمات گفت: 17 هزار و 919 مصوبه در مورد 16 هزار و 116 واحد تولیدی حاصل این جلسات بود و مهمترین مسائل در حوزه بانکداری ، مالی و مالیات مطرح شد.

وی همچنین با بیان اینکه تصویب کارگروه کاهش موانع صنعتی مطابق قانون است ، خاطرنشان کرد: 41 درصد تصویب کارگروه کاهش و رفع موانع صنعتی اجرا شده و مابقی در حال اجرا است. و ردیابی ارائه دهنده خدمات به امکانات تولید و تولید نیاز دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا