اقتصادی

فعال‌سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: چرخه سوخت گیری کوتاه مدت در جایگاه های سوخت کشور راه اندازی شده است.

به گزارش پرتال پارسی، صبح امروز در بازدید جواد اوجی وزیر نفت از ستاد، مرکز داده و پایش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سوخت های هوشمند کرامت ویسوکرامی: برای تامین سوخت خودروها در اسرع وقت. . : راه اندازی اولین ایستگاه ها با توجه به تمهیدات اولیه برای قطع احتمالی سیستم و سناریوهای مختلف مورد انتظار در این زمینه در نیم ساعت اول رویداد امکان پذیر شد.

وی افزود: سامانه هوشمند سوخت برای بنزین و نفت و گاز رایگان و رایانه قیمت های متفاوتی دارد اما با خاموش شدن سامانه سامانه سهمیه بندی خاموش شد و باید روی قیمت دوم مانور می دادیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اقداماتی را برای راه اندازی نازل های موجود در سامانه برای تامین بنزین انجام داده ایم. .

ویسکرامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 4000 جایگاه بنزین و نفت و گاز در کشور وجود دارد. .

وی افزود: در ساعات اولیه در 37 منطقه عملیاتی، پمپ بنزین ها به ویژه در مناطق عملیاتی به سرعت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش نفت درباره راه اندازی حدود 800 جایگاه برای عرضه بنزین سهمیه ای در کشور اظهار نظر کرد. و پیچیده بود. .

به گزارش وزارت نفت، ویسکرامی گفت: در بحث سامانه حمل و نقل ناوگان سنگین سعی کردیم با فعال کردن قیمت آزاد نفت و گاز (600 تومان) برای خودروهای سنگین مشکل ایجاد نکنیم. داشتیم.

سهمیه جمعیت یک لیتری بنزین کم نشده است

مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گزارشی از روند احیای توزیع سوخت در کشور گفت: در بدترین حالت.”

وی افزود: در بدترین حالت تمام برنامه های ما نیاز به توقف سوخت رسانی را به حداقل می رساند و سعی کردیم با یک سیاست قیمت گذاری واحد به سرعت جایگاه ها را مدیریت کنیم.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: پس از این حادثه تیم های فنی ما به سرعت راهکارهای ممکن را برای راه اندازی سامانه بررسی کردند و سعی کردیم به تدریج سهمیه ها را از طریق سامانه فعال کنیم.

رضایی افزود: مهم ترین هدف ما در این بحران تامین سوخت سریع کشور بوده است و خوشبختانه می توانم بگویم که با این اغتشاش حتی یک سهمیه از افراد لغو نمی شود.

پمپ بنزین های منطقه خراسان رضوی فعال است

علی اصغر اصغری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی در یک ویدئو کنفرانس گفت: خوشبختانه تمامی جایگاه های عرضه نفت در منطقه راه اندازی شده است.

وی گفت: 28 نقطه عرضه نفت در منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است و تا عصر پنجشنبه این تعداد به 40 نقطه خواهد رسید.

عسگری تاکید کرد: تا فردا تمامی پمپ بنزین های استان خراسان رضوی به سامانه هوشمند سوخت متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی تاسیسات نفتی در منطقه خراسان رضوی به کمک ما آمده اند و خوشبختانه آرامش در جایگاه ها برقرار است، گفت: با توجه به شرایط موجود در منطقه خراسان رضوی، تمامی تاسیسات نفتی به کمک ما آمده است. .

در همین راستا جواد اوجی وزیر نفت از تلاش همه کارکنان بخشداری، جایگاه داران و نیروهای خدماتی برای تامین سوخت جایگاه ها تشکر کرد.

اتصال 268 پمپ بنزین در استان اصفهان

حسین صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ویدئو کنفرانسی درباره وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در استان گفت: بزرگترین ناوگان فرآورده های نفتی در استان اصفهان فعال است. در حال حاضر 268 جایگاه سوخت در استان فعال است و 39 پمپ بنزین به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند و این تعداد به سرعت در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی در تامین سوخت در استان وجود ندارد و از صبر و شکیبایی مردم در این امر تشکر و قدردانی می کنم.

در همین راستا مدیران شرکت های ملی پخش نفت کرمانشاه، یزد و اردبیل نیز گزارش تصویری از وضعیت پمپ بنزین های این استان ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا