اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی کامیون

اطلاعات بیشتر در مورد کامیونها

به نقل از سایت کی خوبه همانطور که پیش‌تر گفته شد، کامیون‌ها می‌توانند به دسته‌های کامیون‌های سبک، متوسط و سنگین تقسیم شوند. حال برای ساخت این وسایل نقلیه معمولا از یک جنس برای تمامی وسیله‌های جانبی و اصلی آن استفاده نمی‌شود. به طور مثال ممکن است بدنه‌ی آن از جنس آلومینیوم یا استیل باشد اما گلگیرهای جلویی آن متشکل شده از جنس فایبرگلاس باشد.

شناخت جنس لوازم یدکی ماشین می‌تواند به خرید و انتخاب شما بسیار کمک کند پس حتما در نظر داشته باشید تا در قسمت مشخصات از جنس به کار گرفته شده در لوازم یدکی کامیون و لوازم اصلی آن باخبر شوید.

کامیون‌های باربری

لوازم یدکی به چه معناست؟

بهترین سایت فروش ابزار خانگی و صنعتی: فکر کنید لنت‌های ترمز ماشینتان خراب شده است. حال نمی‌دانید باید چه کار کنید. به سمت تعمیرگاه‌ها می‌روید و آن‌ها شما را به سمت مغازه‌های لوازم یدکی خودرو می‌فرستند چرا که قطعا شما یک جفت لنت ترمز در خانه‌ی خود ندارید برای همین باید به سمت منابع تولید این لوازم یدکی بروید.

حال به این مغازه مراجعه کرده و لوازم یدکی مورد نیاز خود را تهیه می‌کنید. بعد از تهیه‌ی لوازم خود به سمت تعمیرگاه می‌روید تا تعمیرکار بتواند آن قطعه و قطعات را برای شما تعویض نماید.

فروش عمده لوازم یدکی ماشین سنگین |فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کامیون

لوازم یدکی کامیون شامل چه لوازمی است؟

این لوازم می‌توانند بسیار گسترده باشند اما چیزی که در خرید و تهیه‌ی این لوازم به شدت مهم و حیاتی است این است که شما اطلاعات کافی از تمامی مشخصات آن داشته باشد. بدانید باید چه جنسی را تهیه کنید و اگر این جنس را تهیه می‌کنید شرایط استفاده و حتی نگهداری آن به چه گونه است.

اگر شما ندانسته و ناآگاه لوازم یدکی هر ماشینی را تهیه کنید، با وصل کردن آن به وسیله‌ی نقلیه‌ی خود می‌توانید آسیب جدی بزنید. برای همین تحقیق، شناخت و آگاه بودن از آن لوازم باید شرط اول خرید شما باشد.

برای مثال یکی از این لوازم می‌تواند همان لنت ترمز باشد. بسیار خب، شما برای تعویض یک جفت لنت ترمز کامیون نیاز دارید تا بدانید تاریخ استفاده‌ی آن به چه صورت است. حتی باید بدانید این لنت به کامیون شما می‌خورد یا خیر.

یکی از لوازمیدکی کامیون که می‌تواند بسیار حیاتی باشد، لوازم‌ داخل موتور دستگاه است. اگر این قطعات اورجینال خریداری نشوند ممکن است عمر اتومبیل را بسیار کاهش دهند.

از دیگر قطعات کامیون می‌توان به گیربکس کامیون اشاره کرد. گیربکس به تنظیم موتور کمک می‌کند. در واقع این قطعه‌ی کامیون کاری می‌کند که تعادل بین سرعت موتور و چرخ‌ها تنظیم شود.

یکی از لوازم یدکی کامیون که بسیار حیاتی است، سیلندر و سر سیلندر بوده که هر کدام به شدت برای حیات یک وسیله‌ی نقلیه ضروری هستند. سیلندر مخزنی است که در آن بنزین به صورت اسپری شده وارد می‌شود. در کلامی دیگر سیلندر مخزن انفجار بنزین اسپری شده‌ی داخل بوده که خود نیرویی برای به کار افتادن ماشین است.

می‌توانیم برای شما قطعات یدکی بیشماری را مثال بزنیم اما همین کافیست که بدانید برای تهیه‌ی بهترین قطعات یدکی باید وقت و دقت کافی را به کار ببرید.

کامیون‌های نوین

امروزه همه‌ی ما آگاهی لازم را از قطعات داخلی و جانبی یک وسیله‌ی نقلیه مانند کامیون را داریم اما مهم‌ترین رکن برای خرید کردن این وسایل، آن هم به صورت اینترنتی، این است که شناخت لازم و کافی را از صحت و سلامت آن داشته باشیم. خیلی از این لوازم یدکی می‌توانند در صورت خرید اشتباهی به اتومبیل شما و کامیون شما صدمه وارد نمایند.

گاهی اوقات لوازم یدکی مورد نظر را پیدا کرده و آن را نصب می‌کنیم اما به خاطر کیفیت و جنس بد آن دوباره ناچار به تعویض چندین و چندباره می‌شویم. کافیست اطلاعات کافی را از نظرات و حتی خواندن مشخصات به دست بیاورید، آن‌وقت می‌توانید با اطمینان و اعتماد کافی دست به تعویض قطعه‌ی مورد نظر بزنید

لوازم یدکی کامیون چیست؟

یکی از دسته بندی های به کامیون ها اختصاص داده می شود زیرا که کامیون ها یکی از انواع ماشین های سنگین هستند که عملکرد آن وابسته به قطعات زیادی است که در صورت حتی یک خرابی کوچک، کل سیستم این ماشین سنگین تحت الشعاع قرار میگیرد در این زمان آشنایی با قطعات یدکی کامیون به شما در عیب یابی و تعویض یا تعمیر قطعه کمک می کند. لوازم یدکی کامیون، قطعاتی  هستند که در صورت قابل تعمیر نبودن قطعات اصلی و با هدف بهبود عملکرد و افزایش طول عمر انواع کامیون ها طراحی، تولید و با قطعات اصلی ماشین تعویض می شوند. برای خرید لوازم یدکی کامیون به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا نگرانی از بابت اصل یا فیک بودن این قطعات یدکی نداشته باشید. هر چه باشد هر کدام از این قطعات نقش مهمی را در سیستم حرکت و توقف خودرو ایفا میکنند و در صورت بروز هر گونه عیب و نقصی، هرچند کوچک ممکن است عواقب جبران ناپذیری پیش آید.
در صورتی که شما با قطعات و لوازم یدکی کامیون حمل و نقل آشنایی نداشته باشید، در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مانند خرابی این قطعات و لوازم، حسابی به دردسر خواهید افتاد. در ادامه به معرفی لوازم یدکی و قطعات کامیون می پردازیم.هر وسیله ای که به طور مداوم از آن استفاده شود، طی گذر زمان فرسوده می شود و در نتیجه این فرسودگی خراب می شود و از کار می افتد؛ زمانی که این قطعات کار نکنند در عملکرد ماشین خلل ایجاد می شود و باعث می شود که ماشین به درستی کار نکند. برای جایگزین کردن قطعه از کار افتاده نیاز است تا از قطعه دیگری مشابه همان قطعه استفاده کرد.

انواع قطعات یدکی کامیون

 

برای نام بردن لوازم یدکی کامیون نیاز است تا با انواع کامیون ها آشنا باشید. کامیون ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از این کامیون ها برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از برخی کامیون ها برای حمل شن و ماسه و از برخی دیگر برای حمل مواد غذایی استفاده می شود.

قطعات یدکی کامیون خاور

کامیون خاور یکی از انواع کامیون می باشد که برای حمل و نقل مواد سنگین مانند آجر، سیمان و… مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کامیون شامل لوازم یدکی بسیاری می باشد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. آلومینیوم رکاب، آلومینیوم زیر درب، آینه داخل بزرگ، آینه داخل بزرگ دماسنج دار، آینه داخل کوچک، پایه تکی آینه داخل، ترمز درب خاور، تسمه ترمز درب خاور با قرقری، جا آمپری خاور، جا رله، چپقی پرده 2 پیچ، چپقی لوله تکی، چراغ ماهی بزرگ و چراغ سقف دار را می توان از مهم ترین لوازم یدکی کامیون خاور دانست.

قطعات یدکی کامیون بنز

کامیون بنزنوع دیگری از کامیون های بارکش است که خود به به سه دسته کامیون ده تن، کامیون اکسور و کامیون اکتروس تقسیم می شود. کامیون بنز یکی از کامیون های پر استفاده و در عین حال محبوب این روزها است. کمپانی بنز به سبب ماشین های لوکس و لاکچری اش معرف حضور همگان است، به همین دلیل کامیون های تولید توسط این کمپانی نیز محبوبیت بالایی را دارند.
برای حمل و نقل بارهای سبک و سنگین خوراکی و یا غیر خوراکی از این کامیون استفاده می شود. مهم ترین لوازم یدکی که در کامیون های ده تن استفاده می شوند را می توان پروژکتور هانی ماکی کوچک و بزرگ، پایه سه گوش لولا گیر، پایه ترمز، پایه بوق، شبرنگ مربع، فلکه بادگیر فیبری، قفل چهارسو کوچک و قفل شیشه بادگیر دانست.

قطعات یدکی کامیون اکسور

نوع دیگر کامیون بنز را می توان کامیون اکسور دانست. این نوع کامیون به سبب ویژگی های مثبت و در عین حال زیبایی که دارد به کامیون های ترانزیت معروف است. از این کامیون برای حمل مواد نسبتا سنگین استفاده می شود. از لوازم یدکی که در این کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به چپقی پرده تک پیچ، پایه بوق، چراغ سقف دار، چراغ خطر و قفل کمربند اشاره کرد

دکمه بازگشت به بالا