سلامت و تندرستی

عکس |‌ این خودرو جدید هایما وارد ایران خواهد شد

به تازگی تصاویری از SUV هایما P6 در خیابان های کشور منتشر شده است که نشان می دهد ایران خودرو آن را برای تست فنی به ایران آورده است. خودروی آفرود جدید ایران خودرو پس از انجام تست های فنی وارد تولید می شود. در زیر نگاهی به جزئیات طراحی، مشخصات و ویژگی های هایما P6 می اندازیم.

معرفی هایما P6

واحد طراحی

خیمه P6

هایما P6 در واقع بر اساس نسل دوم هایما S5 ساخته شده است و می توان آن را نسخه هیبریدی این نسل دانست. این خودرو اکنون از خطوط طراحی مدرن و جذاب تری نسبت به نسل قبل استفاده می کند. طراحان توانستند با استفاده از چراغ های کشیده در جلو و چراغ های L شکل در پشت، ظاهری جذاب در هر دو ظاهر ایجاد کنند.

خیمه P6

همچنین در نمای جلو ترکیب چراغ های دو تکه و جلوپنجره با طراحی مشبک جدید این قسمت را جذاب کرده است. لازم به ذکر است که رنگ آبی به کار رفته در اطراف جلوپنجره حکایت از هیبریدی بودن این خودرو دارد.

تجهیزات رفاهی و ایمنی

خیمه P6

نسخه کامل هایما P6 دارای ویژگی هایی مانند سانروف پانوراما، سنسور نور و باران، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز دستی برقی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، دوربین عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، استارت دکمه ای می باشد. .مجهز به تهویه اتوماتیک است ممکن است با این نسخه کامل به بازار بیاید.

مشخصات هایما P6

SUV جدید ایران خودرو

در ایران

هایما P6 از یک موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژ استفاده می کند که به همراه یک موتور الکتریکی می تواند 141 اسب بخار قدرت و 244 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

SUV جدید ایران خودرو

به لطف موتور الکتریکی و سیستم هیبریدی، شتاب صفر تا 100 این خودرو در 7 ثانیه است که شتاب خوبی برای یک SUV جمع و جور است. این خودرو در هر 100 کیلومتر 1.4 لیتر سوخت مصرف می کند که بسیار خوب است.

227227

دکمه بازگشت به بالا