ضرورت تداوم تعامل مخابرات استان سمنان با شرکت‌های خصوصی

ضرورت تداوم تعامل مخابرات استان سمنان با شرکت‌های خصوصی

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی استان سمنان، با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌های شبکه ارتباطی بر بستر فیبرنوری، مهندس مجید دارائی در جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه توربو ژنراتور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: مخابرات استان با استفاده از پرسنل با دانش و متعهد، توجه ویژه به تولید و ارائه خدمات مطلوب مخابراتی و ارتباطی به واحدهای صنعتی و تولیدی را در سرلوحه اقدامات خود دارد.

مهندس دارائی تصریح کرد: خدمات مخابراتی از جمله خدمات باند پهن و اینترنت پرسرعت، بستری مهم در راستای کارآمدتر کردن، درک بهتر مشتریان برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش ارزش کسب و کار و رونق تولید می‌باشد.

در این نشست مهندس عامریون، مدیرعامل شرکت توربو ژنراتور شاهرود ضمن تشکر از حضور مهندس دارائی، نیازهای ارتباطی و تعامل مورد نظر آن شرکت را مطرح کرد.

گفتنی‌ست در این جلسه مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود و رئیس اداره مخابرات شهرستان میامی نیز حضور داشتند.

در پایان این دیدار مهندس دارائی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، جهت توسعه زیرساخت‌های شبکه ارتباطی و هرگونه همکاری و تعامل با آن شرکت آمادگی کرد.

دکمه بازگشت به بالا