سلامت و تندرستی

صحت و سقم انتقال ویروس انگلیسی به کارکنان هتلی در اهواز

رئیس اتحادیه هتل داران خوزستان می گوید ادعای دانشگاه علوم پزشکی خوزستان مبنی بر انتقال ویروس کرونا از مسافر عراقی به کارمندان هتل در اهواز نادرست است.

به گزارش پرتال پارسی ، پس از اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مورد علت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و چگونگی ورود آن به این استان از عراق و هلند ، ویروس توسط وی به چهار کارمند از عراق منتقل شد. خانواده. “اعتقاد بر این بود که در یکی از هتل های اهواز ، یک مرد عراقی دارای تاج انگلیس است. “این خبر کاملاً دروغ است. تحت نظارت انجمن هتل های خوزستان ، مدیر هتل درخواستی از دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید و نظارت کرد ، اما مسئولان دانشگاه هیچ سندی نداشتند. هیچ سازمان دیگری هیچ مدرکی در این زمینه ارائه نکرده است و این خبر کاملاً درست نیست و فقط براساس اظهارات دروغ و شفاهی بی اساس منتشر می شود.

رئیس اتحادیه هتل داران خوزستان گفت: هیچ یک از هتل های استان خوزستان بیماری عروق ویروس کرونا قلب نداشتند و جا دارد که به هموطنان اطلاع دهیم هتل های این استان مانند همه هتل های کشور همیشه از شرایط لازم برخوردار بوده اند. در بالاترین سطح پروتکل های بهداشتی ، آنها به امن ترین مکان برای مراکز بهداشتی و مسافران تبدیل شده اند.

حرمتی: “من می خواهم نظر همه هتل های کشور را تکرار کنم که هتل ها حتی از خانه ها ایمن تر و مفیدتر هستند ، زیرا آنها برای رعایت بهداشت میهمانان کاملاً از تمام قوانین بهداشتی پیروی می کنند.”

وزارت صنعت هتل ها را مسئول شیوع ویروس کرونا می داند. به گفته رئیس انجمن هتل های ایران ، از نوامبر 1999 ، حدود 30 درصد هتل ها تعطیل و دو سوم نیروی کار بیکار بوده اند. در طول سال ، حدود 2٪ از ظرفیت هتل توسط مسافران پر شده بود.

وزارت بهداشت شیوع ویروس کرونا در انگلیس را اخیراً در استان خوزستان تأیید کرد و دلیل اصلی آن را باز بودن مرز ایران و عراق و جابجایی مسافران از آن نقطه عنوان کرد. در حال حاضر 11 شهر خوزستان در وضعیت بسیار خطرناکی و قرمز قرار دارند ، بنابراین رئیس مجلس نمایندگان در پارلمان خوزستان از رئیس جمهور خواست که دستور دو هفته قرنطینه در خوزستان صادر کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا