اقتصادی

“شکارچی تب” دمای بدن انسان را 2 تا 7 متر اندازه گیری می کند

یکی از شرکت های دانش بنیان در شهر الکترونیک ارومیه یک دوربین حرارتی تشخیصی تاج را برای استفاده در مراکز عمومی معرفی کرده است. این می تواند درجه حرارت بدن افراد را در فاصله 2-7 متر با خطای 2/10 درجه اندازه گیری کند.

مرتضی حسینیه ، مدیرعامل شرکت دانشبونیان در مصاحبه با پرتال پارسی وی درباره ویژگی های فنی دوربین تصویربرداری حرارتی تاج ساخته شده توسط این شرکت توضیح داد: `وظیفه اصلی ما طراحی و ساخت تجهیزات امنیتی الکترونیکی است ، اما با گسترش تاج ، ما در حال تغییر سیستم دوربین برای بهبود عملکرد هستیم. من انجام دادم

وی گفت: “ما یک سنسور کالیبراسیون ، که تقریباً یک سنسور پزشکی است ، به دوربین تولیدی اضافه کردیم و تغییراتی در سخت افزار و سخت افزار نرم افزار ایجاد کردیم.” “وی گفت: جزئیات دوربین مورد استفاده در شیوع تاج ویروس است. ذکر شد.

حسینیه ادامه دارد. “این دوربین ها به صورت ترکیبی از” دوربین های حرارتی “و” دوربین دید در شب “طراحی شده اند و در نهایت دوربین های حرارتی برای تشخیص ویروس کووید 19 تولید شده اند. “

به گفته وی ، به این دوربین تب شکارچی گفته می شود.

مدیر پروژه با تأکید بر اینکه این دوربین های حرارتی می توانند انسانهایی که دارای koronaviruses از فاصله 2 تا 7 متر هستند را تشخیص دهند ، این مدیر پروژه همچنین خاطرنشان کرد: این دوربین ها می توانند تب انسانی را با خطای 2/10 درجه اندازه گیری کنند.

هوچنیر پس از بازرسی نهایی و اخذ مجوز نهایی از این بخش ، بر ارسال محصول به بخش دستگاههای پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد. وی برنامه های کاربردی این دوربین های حرارتی تاج را توصیف کرد و گفت: این دوربین ها برای کلیه مراکز است. پر ازدحام و شلوغ ، مانند راهروهای بزرگ ، سازمانها ، و مکانهایی که مشتریان زیادی در آن به طور کلی دارند ، مورد نیاز و استفاده قرار می گیرند.

ظرفیت تولید فعلی این شرکت 15 تا 20 واحد در هفته است و “با پشتیبانی و خریداران می توان ظرفیت تولید را به 50 واحد در هفته افزایش داد.”

“ساخت این نمونه های اولیه دوربین حرارتی تاج ، مبتنی بر تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی بود. ما تسهیلات صندوق نوآوری را برای نمونه سازی و بخش دوم این تسهیلات پس از تولید انبوه دریافت کردیم.” من این کار را خواهم کرد این تجهیزات برای ما بسیار کارآمد بود و توانستیم از مواد اولیه سنسور استفاده کنیم.

هوزیر گفت: “اگر این سنسورها را بصورت جداگانه خریداری می کردیم ، باید برای هر سنسور 8000 دلار بپردازیم ، اما با استفاده از امکانات صندوق نوآوری ، هوزیر گفت.” ما توانستیم برای تهیه 100 قطعه قرارداد ببندیم. ”این باعث کاهش قیمت سنسورهای ارائه شده شد.

“محصولات ما هم از نظر خدمات و هم با کیفیت با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت هستند ، بنابراین انتظار داریم سازمان های دولتی به محصولات ما اعتماد کنند و آنها را در موسسات ما نصب کنند.” “او گفت. در این مدت با نصب نمونه اولیه توانستیم مشتریان خود را راضی کنیم. پس از برقراری این اعتماد ، کشور به الگوی مشابه خارجی احتیاج ندارد زیرا می تواند نیازهای دوربین حرارتی این کشور را برآورده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا