شلیک مامور پلیس به تعقیب و گریز هالیوودی پراید پایان داد

شلیک مامور پلیس به تعقیب و گریز هالیوودی پراید پایان داد

افسران پلیس یک سارق حرفه ای ماشین را هنگام تعقیب هالیوود دستگیر کردند.

به گزارش پرتال پارسی پلیس گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ هنگام گشت زنی در منطقه ایستگاه راه آهن ، یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک را پیدا کرده و پلاک آن را درخواست کرد که در تاریخ 20 فوریه به سرقت رفته بود. به همین دلیل آنها دستور توقف ماشین را صادر کردند. با این حال راننده از پلیس سرپیچی کرد و فرار کرد.

عملیات تعقیب و گریز بین یک ماشین گشت پلیس و یک خودروی پراید آغاز شد و راننده سرقت شده پراید هنگامی که قصد داشت با سرعت و حرکات خطرناک از دست مأموران فرار کند ، توسط ماشین پلیس تعقیب شد.

چند دقیقه بعد ، ماشین در جهت مخالف به سمت میدان 17 شوش و خیابان شهریور حرکت کرد ، در این مسیر عمدا با سایر وسایل نقلیه تصادف کرد و سعی در بستن جاده پلیس داشت اما موفق نشد.

این آزار و اذیت ادامه داشت تا اینکه یک افسر گشت پلیس برای جلوگیری از آسیب بیشتر به غیرنظامیان و بازداشت متهمان شلیک کرد و مطابق قانون استفاده از سلاح گرم ، چرخهای عقب خودرو را شلیک کرد. متهم که هنوز در تلاش برای فرار بود ، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داد و به حصار کنار جاده در میدان خراسان برخورد کرد.

وقتی ماشین متوقف شد ، متهم توسط مأموران بازداشت و در حالی که قصد داشت با پای پیاده فرار کند ، به کلانتری منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تائید این خبر گفت که پرونده ای جنایی علیه این متهم 31 ساله تشکیل شده و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارسال شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا