اقتصادی

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

وزیر اقتصاد در مراسم افتتاحیه پنجره واحد محیط های آزمایش گفت: اگر می خواهیم جایگاه شایسته ای در اقتصاد بین الملل داشته باشیم ، باید در ارائه خدمات جدید در اقتصاد هوشمند تلاش کنیم.

به گزارش پرتال پارسی ، در این مراسم که دبیر شورای عالی فضای مجازی و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه حضور داشتند ، دیپسند گفت:

وی افزود: اقتصاد هوشمند تنها از طریق نقش فعال و تعیین کننده بخش خصوصی در تدوین و تنظیم سیاست ها حاصل می شود. اگر می خواهیم به موقعیت خوبی در اقتصاد بین الملل دست پیدا کنیم باید در ارائه خدمات جدید در اقتصاد هوشمند تلاش کنیم و در این راستا سعی در کاهش هزینه های تولید ، بهبود قیمت ها و کیفیت و ارائه خدمات جدید داریم.

وی ادامه داد: اقتصاد هوشمند مجموعه فعالیت هایی است که نیاز به نقشه راه جامع دارد ، بنابراین باید با قدرت و قدرت به جلو حرکت کنیم. یکی از نکاتی که باید در نظر گرفته شود ، نقش اصلی بخش خصوصی است و این روند باید با بهینه سازی فرآیند و دادن وظایف به مردم و بخش خصوصی تسریع شود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: یکی از مراکزی که رضایت من را کاملاً جلب می کند ، مرکز فناوری و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد است. با همدلی بین بخشی ، دالانی شکل می گیرد که همچنان به ایجاد یک فضای نظارتی فکری مبنای توسعه اقتصاد فکری ادامه می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا