اقتصادی

سقوط سهام جنرال الکتریک و پپسی

بزرگترین تغییرات در پپسی، جنرال الکتریک و یو پی اس بود.

به گزارش پرتال پارسی و به نقل از فایننس، غول مواد غذایی و آشامیدنی پپسی در شاخص های پیش از بازار افت کرده است. این شرکت گفت که اوج و حداقل قیمت ها در سه ماهه گذشته کاهش یافته است و دلیل آن این است که مصرف کنندگان برای برخی از مارک های کلیدی شرکت پول بیشتری پرداخت کرده اند.

با وجود برآوردهای بالا، جنرال الکتریک در سه ماهه 3.5 درصد سقوط کرد. این شرکت حاشیه درآمد سال گذشته را تایید کرد و گفت که با مشکلات تورم و زنجیره تامین مواجه است.

سهام غول حمل و نقل و لجستیک United Service Parcel پس از پیش بینی تحلیلگران 1.7 درصد افزایش یافت، سود تعدیل شده هر سهم 3.05 میلیارد دلار به 24.38 میلیارد دلار رسید و تحلیلگران 2.88 میلیارد دلار گزارش کردند.درآمد هر سهم 23.79 میلیارد دلار بود. انتظار می رود.

پس از گزارش سود سه ماهه، سهام 3M بالاتر از حد انتظار بود. درآمد این شرکت 8.83 میلیارد دلار بود، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند درآمد 8.74 میلیارد دلاری داشته باشد.

به گفته تحلیلگران، سهام هورتون در سه ماهه گذشته سقوط کرد، در حالی که تولیدکننده مسکن در معاملات قبل از بازار 2.8 درصد افزایش یافت و درآمد تعدیل شده 4.03 دلاری به ازای هر سهم، با درآمد 8 میلیارد دلاری را گزارش کرد. تحلیلگران سود تعدیل شده هر سهم را به 3.37 میلیارد دلار یا 7.62 میلیارد دلار پیش بینی کردند.

سهام SeaWorld شروع به خرید سهام Park Rosenblatt Securities کرد و گفت که این شرکت از نظر سرمایه‌گذار اصلی اسکات راس، با وجود همه‌گیری، عملکرد خوبی داشت، در حالی که سهام پارک در شرکت‌های موضوعی و سرگرمی 4.6 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا