رویدادها و حوادث

سریال سرقت با شگرد نخ نمای نوشیدنی‌های خواب آور

کاربرد:

سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: این موضوع پس از شکایت مردی از دوست شدن یک سارق با دوست داشتن سارق و سرقت اموال وی با پیشنهاد دادن آب خواب در اتوبوس تهران – اصفهان ، در دستور کار پلیس 19 اصفهان قرار گرفت. پذیرفته شده.

وی افزود که پس از عملیات جستجوی مأموران اداره نوزدهم تحقیقات پلیس ، آنها موفق به شناسایی و دستگیری سارقی شدند که در ترمینال کاوه در اصفهان بود و قصد داشت به عنوان مسافر سوار اتوبوس دیگری شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق بازداشت شده اعتراف کرد که در بسیاری از جاده های کشور 27 مورد از مسافران اتوبوس های بین شهری را به روشی دوستانه سرقت کرده و آب میوه های خوابیده خورده است.

براساس وب سایت خبری پلیس ، اگر یک افسر پلیس به این ترتیب حتی در سایر استان ها مورد سرقت قرار گیرد ، می تواند با اداره پلیس در 19 شهر اصفهان برای شناسایی و گزارش شکایت تماس بگیرد: پرونده ای تشکیل شده است. متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادگاه ها شد.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به اینکه اگرچه پلیس بارها گفته است که بسیاری از سارقان با دوست شدن با مسافران خود و ارائه نوشیدنی های مسموم و خواب آور اموال آنها را می دزدند ، هنوز کسانی هستند که این سارقان را فریب می دهند. بخور به شهروندان توصیه می شود اخطارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند و هرگونه فعالیت مشکوک را با تماس با سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.

دکمه بازگشت به بالا