بین الملل

سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز هماهنگی و روابط عمومی استان های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به همراه نور نور استان ایلام از حجت الاسلام والمسلمین ایلام عیادت کرد. کریمی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

علا نورکریمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیل و تاثیر آن در توسعه استان را دارد، گفت: این ظرفیت ها در این زمینه وجود دارد. نزدیکی به عراق در توسعه استان نقش دارد.

وی گفت: امن ترین و نزدیک ترین راه به اماکن متبرکه مهران، مرز بین المللی مهران و مردم استان ایلام است که از دیرباز با کشور همسایه کشور عراق پیوندهای دینی و زبانی قوی داشته اند و این فرصت مغتنمی برای عراق است. . ورود دانشگاه آزاد اسلامی و جذب دانشجو. اقدام عراق

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مورد حمایت مسئولان علمی، فرهنگی، تاثیرگذار و استانی است. دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه واقعی است و با جذب و تربیت دانشجوی خارجی نقشی مهم و مهم در صدور انقلاب اسلامی ایفا می کند.

وی گفت: عشق و اراده مردم عراق نسبت به مردم ایران کم نظیر است، لذا مسئولان استانی و کشوری باید تلاش بیشتری برای تسهیل و خدمات رسانی به زائران عراقی از ایلام به مشهد مقدس داشته باشند.

علی سروری مجد مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس روابط عمومی و مرکز هماهنگی استان ها در خصوص رشادت و استقامت مردم استان ایلام گفت: رشادت و فداکاری مردم ایلام. ولایت در جنگ انتخابی ستودنی است.»

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مسئله محور است و در راستای رسیدگی به مسائل استانی گام برمی دارد، گفت:

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان کمک می کند، گفت: ایجاد شغل “.

سروری مجد در پاسخ به درخواست نماینده استان و امام جمعه ایلام مبنی بر کاهش بار زائران عراقی گفت: فرصت های دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام و سایر حوزه ها. نگاهی به مشهد مقدس برای زائران عراقی می اندازد.

بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در خصوص وضعیت این دانشگاه و طرح های در دست اجرا برای کمک به توسعه استان و کسب درآمد فوق برنامه گفت.

انتهای پیام/ 4127

دکمه بازگشت به بالا